اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توزیع ۱۳ هزار محلول ضدعفونی اسفراین در خراسان شمالی

فرماندار اسفراین گفت: تعداد ۱۳ هزار محلول ضدعفونی که توسط شرکت سورینا گستر صمیم شرق اسفراین تولید شده در سطح استان خراسان شمالی توزیع می‌شود.

توزیع ۱۳ هزار محلول ضدعفونی اسفراین در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین پیش از ظهر امروز طاهر رستمی، فرماندار اسفراین به همراه رئیس دانشکده علوم پزشکی, رئیس اداره صمت و شهردار این شهرستان از روند خط تولید محلول ضدعفونی شرکت سورینا گستر صمیم شرق اسفراین بازدید کردند.

طاهر رستمی در حاشیه این بازدید گفت: این شرکت که از سال ۹۶ فعالیت خود را درزمینه تولید عطر و ادکلن آغاز کرده است با شروع شیوع کرونا ویروس در کشورمان خط تولید خود را تغییر کاربری داد و به تولید محلول ضدعفونی تبدیل کرد.

وی گفت: روزانه ۵۰۰۰ عدد ۴۵۰ سی سی توسط این شرکت تولید و در سطح شهرستان با نظارت دستگاه‌های مربوطه توزیع می‌شود.

فرماندار اسفراین افزود: در حال حاضر تعداد ۱۳ هزار محلول ضدعفونی که توسط این شرکت تولیدشده آماده توزیع در سطح استان خراسان شمالی می‌باشد.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سورینا گستر صمیم شرق اسفراین نیز گفت: این شرکت که از سال ۹۶ فعالیت خود را درزمینه تولید عطر و ادکلن آغاز کرده بود با شروع شیوع ویروس کرونا با هماهنگی ادارات و سازمان‌های مربوطه و با نظارت دانشکده علوم پزشکی شهرستان خط تولید خود را به تولید محلول ضدعفونی تغییر کاربری دادند و در دو شیفت کاری روزانه دو میلیون و ۲۵۰ سی سی محلول ضدعفونی تولید و با نظارت دانشکده علوم پزشکی و اداره صمت بین داروخانه‌های سطح شهرستان و ادارات و نهادها توزیع می‌گردد.

عبدالحمید ایزانلو افزود: در این کارگاه تولیدی بیش از ۱۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول کار می‌باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول