اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سپاه کردستان ۶۲۰۰ بسته بهداشتی و غذایی بین نیازمندان توزیع می‌کند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری ۸۴ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین قشر ضعیف جامعه، از توزیع رایگان ۵ هزار بسته بهداشتی و ۱۲۰۰ بسته معیشتی دیگر در بین نیازمندان استان خبر داد.

سپاه کردستان ۶۲۰۰ بسته بهداشتی و غذایی بین نیازمندان توزیع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه به کرونا که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع یک هزار و ۳۵ نفر از نهم تا ۱۵ ماه جاری در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بکارگیری شده‌اند، ضمن اینکه از اول شیوع کرونا تاکنون، سپاه در استان اقدامات زیادی در راستای پیشگیری و انقطاع زنجیره ویروس کرونا انجام داده است. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری توزیع ۸۴ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در میان قشر ضعیف جامعه، از آماده‌کردن ۱۲۰۰ بسته معیشتی از امکانات سپاه و ۵ هزار بسته بهداشتی دیگر خبر داد و گفت: این بسته‌ها تا هفته آینده در بین اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه توزیع خواهد شد.

سردار حسینی با یادآوری اینکه سپاه مسوولیت گندزدایی شهرهای کردستان را به عهده دارد، از استمرار و ادامه گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها، معابر و اماکن شهرهای استان خبر داد.

وی اذعان داشت: مجموعه اقداماتی نیز در روستاها به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و با مشارکت و همکاری مردم انجام می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تاکید کرد: با توجه به وجود اقشار آسیب‌پذیر در استان، ۱۰ درصد وجه خدمات درمانی از نیازمندان دریافت نشود.

شایان بیان است، سپاه بیت‌المقدس علاوه بر مسوولیت گندزدایی معابر و خیابان‌ها در استان کردستان، کارگاه‌هایی برای تولید ماسک و لباس‌های ایزوله بیمارستانی و تولید آب ژاول برای ضدعفونی راه‌اندازی کرده بسته‌های معیشتی و بهداشتیرا بین نیازمندان توزیع کرده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول