اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجمع کرونایی دستفروشان در قرچک/ فرمانداری: برخورد می کنیم!

معاون سیاسی انتظامی شهرستان قرچک هرگونه تجمع در سطهر شهر و بوستان‌های شهرستان را ممنوع اعلام کرد.

تجمع کرونایی دستفروشان در قرچک/ فرمانداری: برخورد می کنیم!

خبرگزاری فارس از قرچک: با توجه با تجمعات صورت گرفته در مقابل مصلای شهرستان قرچک توسط تعدادی زیادی دست فروش و عده‌ای در پارک جنگلی زیباشهر با توجه به هشدارهای قبلی مبنی بر عدم حضور مردم در بوستان‌ها و اطلاع رسانی لازم ولی شهروندان قرچکی در بوستان‌ها حضور پیدا کردند که با گفت‌وگو با معاون سیاسی انتظامی شهرستان قرچک موضوع را پیگیری کردیم.

حمید رضا خدایی راد معاون سیاسی انتظامی شهرستان قرچک در این خصوص اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر طرح فاصله گیری اجتماعی از سوی دولت اعلام و به همه دستگاه‌ها ابلاغ شد که این طرح نتایج بسیار خوبی به همراه داشت که نقطه اوج آن را در سیزدهم فروردین ملاحظه کردیم.

وی ادامه داد: مردم شهرستان در روز طبیعت همکاری ستودنی را به نمایش گذاشتند که این مهم به اتفاق افتاد و شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها حضور پیدا نکردند و شاهد یک روز بسیار خاص در روز سیزدهم فروردین بودیم.

معاون سیاسی انتظامی شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: هدف از طرح فاصله گیری اجتماعی این است که آن زنجیره انسانی شکل نگیرد یعنی پراکندگی و ارتباط‌های نزدیک بین مردم نباشد چرا که ویروس کرونا از آن تراکم‌های انسانی خیلی سریع شیوع پیدا می‌کند و باعث منتقل شدن آن می‌شود.

خدایی راد اظهار کرد: مردم در نظر داشته باشند با پایان ایام تعطیلات هنوز ویروس کرونا از بین نرفته است و خطرات مبتلا به آن همچنان وجود دارد.

تجمع دست‌فروشان در قرچک

وی در ادامه بیان داشت: در روزهای آینده هم از مردم انتظار داریم که بحث اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند یعنی از تراکم ها و تجمعات در پارک‌ها و خیابان‌ها جلوگیری کنند و مسؤولان هم پای کار باشند که ان‌شاالله بتوانیم به صورت خیلی مؤثرتری این شیوع بیماری را کنترل کنیم.

معاون سیاسی انتظامی شهرستان قرچک ادامه داد: اگر مردم اصول بهداشتی رعایت کنند شاهد شیوع شدید ویروس کرونا نخواهیم بود بلکه بسوی مهار شدن آن نزدیک خواهیم شد.

خدایی راد با بیان اینکه در هر مکان که تجمع صورت گیرد احتمال شیوع ویروس کرونا وجود دارد و این موضوعی بسیار مشخص و علمی است، اظهار داشت: اگر واحدهای غیرضروری این طرح را رعایت نکنند جریمه خواهند شد و مطلب دیگر اینکه هنوز آن طرح ممانعت از حضور در بوستان‌ها و پارک‌ها وجود دارد و با اعمال قانون و برخورد با خاطیان می‌شود تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید.

این مسؤول یادآور شد: از مردم شهرستان قرچک خواهشمندیم همان طور که در روز ۱۳ فروردین طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند همچنان این روند را حفظ کنند تا به صورت جدی این ویروس کنترل شود چون هنوز در وضعیت خیلی مطلوبی قرار نداریم که بگوییم وضعیت به حالت عادی برگشته است.

وی در پایان ابراز کرد: شاید هفته‌ها و ماه‌ها طول بکشد تا این ویروس از بین برود و از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند تا از این وضعیت نابسامان خارج شویم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول