اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

حضور عروسک «جهانگرد» در برنامه «فرزندان ایران»

یک عروسک گردان تلویزیونی گفت: یکی از عروسک هایمان یک شخصیتی به نام جهانگرد است که به معرفی مناطق مختلف ایران می پردازد و تجربه های سفرهایی که رفته را در اختیار بچه ها قرار می دهد.

حضور عروسک «جهانگرد» در برنامه «فرزندان ایران»

«احمد آکشته» عروسک گردان برنامه های تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: قبل از نوروز عروسک گردانی برنامه فرزندان ایران را برای شبکه جام جم به عهده داشتم که قرار بود در نوروز پخش شود و بعد از آن در طول سال هفته ای سه روز روی آنتن برود.

وی ادامه داد: حدود ۸ برنامه اول را قبل از شیوع کرونا ضبط کردند و دیگر ضبطمان متوقف شد.

آکشته همچنین بیان داشت: برنامه فرزندان ایران با اجرای مریم وطن پور یا خاله قاصدک است و دو عروسک نیز در این برنامه حضور دارند. همچنین حمید علیزاده نز تهیه کننده و مجری است.

وی در ادامه نیز بیان داشت: ما در این برنامه تماشاچی کودک نداریم اما یکی از عروسک هایمان یک شخصیتی به نام جهانگرد است که به معرفی مناطق مختلف ایران می پردازد و تجربه سفرهایی که رفته را در اختیار بچه ها قرار می دهد و من این عروسک را بازی می دهم. یک عروسک دیگر هم داریم به نام پدربزرگ جهانگرد.

عروسک گردان عروسک پنگول درباره آموزش نکات بهداشتی به بچه هایی که در خانه و در شرایط قرنطینه خانگی به سر می برند، گفت : چون برنامه ما برنامه شادی است لابه لای این شادی ها آموزش ها و حرف هایمان را به بچه ها می زنیم. هرچند آن زمان که برنامه را ضبط می کردیم ماجرای شیوع کرونا تا این اندازه جدی نشده بود.

آکشته درباره سایر فعالیت هایش در این حوزه نیز بیان داشت: نمایش پنجول را نیز قبل از عید و در دو نوبت اجرا رفتیم که آنهم به ماجرای کرونا برخوردکرد و تعطیل شد. در کل سال گذشته تئاتر روزهای خوبی نداشت، حالا در مورد تئاتر کودک می گویم که اغلب اجراهای نیمه دوم سال به دلیلی تعطیلی مدرسه ها و مهدکودک ها تعطیل شده بودند و ما نتوانستیم آنطور که باید و شاید اجرای خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول