اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تعمیر رایگان لوازم خانگی کادر پزشکی توسط جهادگران شرکت آذرآب اراک

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی(شرکت آذرآب) اراک از اجرای طرح تعمیرات رایگان لوازم خانگی کادر درمان با هدف قدردانی از زحمات کادر پزشکی توسط گروه‌های جهادی این شرکت خبر داد.

تعمیر رایگان لوازم خانگی کادر پزشکی توسط جهادگران شرکت آذرآب اراک

علی داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید مسلمی(شرکت آذرآب) در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: فعالیت این گروه جهادی از روزهای نخست ورود ویروس به کشور و استان مرکزی آغاز شد که در ابتدا ضدعفونی کارخانه و  توجه به سلامت کارگران بود.

وی افزود: با شدت گرفتن اوضاع و افزایش آمار مبتلایان با هماهنگی علوم پزشکی به منظور تقویت روحیه کادر درمانی، تعداد خیلی زیادی گلدان برای تقدیر از زحمات آنها تهیه و تقدیم کردیم.
مسئول گروه جهادی شهید مسلمی(شرکت آذرآب) ادامه داد: ضدعفونی معابر سطح شهر، همکاری با مجموعه‌های شهرداری در راستای مقابله با کرونا از جمله دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی به شمار می‌رود.
داوری با اشاره به اهمیت توجه به خانواده‌های نیازمند، خاطرنشان کرد: با حمایت خیرین پک غذایی شامل برنج، گوشت، روغن و دیگر اقلام ضروری برای خانواده‌های نیازمند که بیمار کرونایی هم داشتند، توزیع شد.
وی عنوان کرد: در بیمارستان‌ها بیش از ۳۵۰ پک میان وعده توزیع شد ضمن اینکه ۲۵ نفر در حوزه تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک فعالیت می‌کنند.
مسئول گروه جهادی شهید مسلمی (شرکت آذرآب) تصریح کرد: ماسک‌ها و اقلام بهداشتی در راستای ایجاد وحدت رویه با هماهنگی سایر گروه‌های جهادی در مناطق محروم توزیع می‌شود.
داوری با بیان اینکه گروه جهادی شهید مسلمی (شرکت آذرآب) از هیچ اقدامی برای کمک به مردم و کادر درمانی دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: تعمیرات رایگان لوازم خانگی کادر درمان و مجموعه شرکت آذرآب در دستور کار است و گروههای جهادی به صورت رایگان اقدام به تعمیر لوزام خانگی کادر درمان کرده اند، ضمن اینکه در هنگام سیل نیز گروههای جهادی این طرح را در مناطق سیل زده و زلزله زده اجرا کردند.

 انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول