اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

تولید و توزیع ماسک، گان، سوپ و آبمیوه توسط هیأتی‌های شمیرانات در ۱۷ بیمارستان

مسئول موکب المهدی هیأت رزمندگان اسلام شمیرانات گفت: روزانه هیأتی‌ها در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر مشغول تولید ماسک، گان، سوپ و آبمیوه برای کمک به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند.

تولید و توزیع ماسک، گان، سوپ و آبمیوه توسط هیأتی‌های شمیرانات  در ۱۷ بیمارستان

محمد هادی، مسئول موکب المهدی هیأت رزمندگان اسلام شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این گروه جهادی از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا برای کمک‌رسانی به مردم و بیماران در این زمینه فعالیت‌های خود را در امامزاده علی اکبر(ع) آغاز کرد.

وی گفت: هم‌اکنون ۱۵۰ خانواده در محله چیذر در خانه‌های خود ماسک تولید می‌کنند و یک پایگاه نیز در زینبیه امامزاده مشغول به این کار است که در مجموع روزانه ۱۵۰۰ ماسک یا همان طلای سفید معروف غربی‌ها در چیذر توسط گروه‌های هیأتی تولید می‌شود که برای استریل و توزیع در بیمارستان‌ها به وزارت بهداشت ارسال می‌شود.

فیلمی از تلاش‌های این هیأتی‌ها را اینجا ببینید:

 

 

وی ادامه داد: گروه دیگری نیز در فضای امامزاده مشغول تولید گان بیمارستانی هستند که روزانه ظرفیت تولید ۵۰ گان را دارا هستند.

هادی با بیان اینکه حدود ۵۰ نفر در دو شیفت در مجموعه آشپزخانه امامزاده مشغول تولید آبمیوه و طبخ سوپ هستند، افزود: روزانه ۴ هزار پرس سوپ تولید می‌شود که تلاش کردیم هر روز یک نوع سوپ طبخ شود و بیش از ۱۱ هزار بطری آبمیوه نیز تهیه می‌شود که در ۱۷ بیمارستان تهران اعم از مسیح دانشوری، شهدای تجریش، شهید لواسانی، فیروزگر، امام خمینی (ره)، اختر، طالقانی، شهدای تهرانپارس و ... میان بیماران و کادر درمانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول