اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افزایش ۶ برابری مبتلایان به ویروس کرونا در فیروزآباد

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد گفت: طی روزهای اخیر مبتلایان به کرونا ویروس در این شهرستان به 6 برابر افزایش یافته ‌اند.

افزایش ۶ برابری مبتلایان به ویروس کرونا در فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، خدابخش چگینی در نشستی خبری اظهار داشت: متاسفانه تست کرونای ۶ نفر دیگر از همشهریان در شهرستان فیروزآباد مثبت اعلام شد.

وی افزود: متاسفانه طی سه روز، آمار بیماران کرونایی شهرستان ۶ برابر شده و از دو نفر به ۱۲ نفر رسیده است.

چگینی ادامه داد: این افزایش ناگهانی زنگ خطری برای همشهریان عزیز است تا بیش‌ازپیش با رعایت اصول بهداشتی و انجام دستورالعمل‌های مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی زمینه ابتلا بیشتر همشهریان به بیماری کرولا را از بین ببرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد ادامه داد: کادر بهداشت و درمان شهرستان با همکاری دیگر ادارات با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی در جبهه سلامت و مقابله با بیماری کرولا بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

چگینی اضافه کرد: شستن به‌موقع و مرتب دست و با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه، جلوگیری از ترددهای غیرضروری در معابر و تجمعات، ضدعفونی سطوح مختلف با مواد ضدعفونی‌کننده، پرهیز از اقداماتی که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند؛ و خودداری از تماس مستقیم با حیوانات خانگی را از ساده‌ترین اقدامات پیشگیرانه توسط همشهریان برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری دانست.

وی خواستار شرکت همشهریان در سامانه سلامت شد و گفت: شهروندان فیروزآباد با ثبت اطلاعات خود در سامانه سلامت به آدرس www.salamat.gov.ir به مجموعه بهداشت و درمان در بحث غربالگری عمومی شرکت کنند.

انتهای پیام/۹۸۳۱۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول