اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

یوسف‌نژاد: جلسات این هفته مجلس به صورت تله‌کنفرانس نخواهد بود

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته جاری گفت: جلسات این هفته مجلس به صورت تله‌کنفرانس نخواهد بود و همه نمایندگان باید در صحن حاضر شوند.

یوسف‌نژاد: جلسات این هفته مجلس به صورت تله‌کنفرانس نخواهد بود

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصمیم متخذه در جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس با رؤسای کمیسیون تخصصی درباره جایگزینی سیستم تله‌کنفرانس به جای سامانه مجلس‌یار گفت: این وضعیت شامل حال جلسات این هفته مجلس نخواهد شد و نمایندگان باید به صورت حضوری در جلسات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری شرکت کنند.

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده در تصمیم امروز، مجلس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 فروردین جلسه علنی خواهد داشت و جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی نیز در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: برگزاری جلسات به صورت تله‌کنفرانس نیازی به اخذ رأی از نمایندگان برای برگزاری جلسات به این شکل ندارد.

به گزارش فارس، براساس تصمیم متخذه در جلسه امروز هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون تخصصی مجلس، سیستم تله‌کنفرانس جایگزین سامانه مجلس‌یار برای برگزاری جلسات مجلس به صورت مجازی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول