اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ساعت کاری ادارات تا پایان فروردین طبق روال عادی است/مهار کرونا نیازمند زمان است

استاندار البرز با بیان اینکه شیب کرونا در البرز ملایم است و شرایط تحت کنترل قرار دارد، گفت: ساعت کاری ادارات تا پایان فروردین از ساعت 7 صبح تا 14 ظهر خواهد بود.

ساعت کاری ادارات تا پایان فروردین طبق روال عادی است/مهار کرونا نیازمند زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد، گفت: یکی از طرح هایی که باعث شد دولت و ملت برای توقف شیوع کرونا با یکدیگر همراه و همصدا شوند، طرح فاصله گذاری اجتماعی بود و وزیر کشور ریاست کمته اجتماعی و انتظامی این طرح بوده است.

استاندار البرز با بیان اینکه توفیقاتی که در راستای مقابله با کرونا حاصل شد، بواسطه همکاری بی شائبه مردم بود، گفت: در این جلسه مقرر شد که براساس پروتکل‌های بهداشتی، مشاغل کم ریسک در استان های کشور کار خود را آغاز کنند.

در طرح فاصله گذاری اجتماعی تهران و البرز یک استان قلمداد شد!

وی افزود: البرز و تهران در طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب یک استان دیده شدند و با توجه به اینکه فعالیت‌های این دو استان با هم در هم تنیده است منتظر هستیم که جزئیات این تصمیم از سوی ستاد ملی اعلام شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تا 30 فروردین مدارس تعطیل خواهند بود، اضافه کرد: در این مدت ساعت کار ادارات نیز از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر است و همچنان در دستگاه‌های اداری می‌توانند به صورت دورکاری فعالیت کنند و دو سوم نیروها در ادارات مستقر خواهند بود.

وی گفت: مقررات در خصوص محدودیت تردد خودروها نیز همچنان به روال قبل ادامه دارد و پس از 30 فروردین با تشکیل ستاد ملی کرونا مصوبات جدید اعلام می‌شود.

شهبازی افزود: با توجه به گزارش‌های ارائه شده، شیب شیوع بیماری بواسطه همراهی و همکاری مردم و تلاش‌های صورت گرفته در البرز ملایم شده و بیماری تحت کنترل است ولی تا مهار کامل آن فاصله داریم.

وی عنوان کرد: استان البرز نیز با همت کارکنان حوزه سلامت، مردم و تمامی دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا به سمت کنترل شدن، در حال پیشروی است.

استاندار البرز گفت: کسانی که جان خود را از دست می‌دهند نیز عموما دارای بیماری‌های زمینه ای یا کهولت سن هستند که باید این اقشار توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشند.

وی افزود: امید است رسانه‌ها نیز در راستای امیدآفرینی و نشر اخبار مثبت و همچنین آگاهی بخشی یار و همراه ما باشند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول