اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

چشم‌پوشی از مصوبات ستاد کرونا خیانت به‌نظام است

به گفته امام‌جمعه آستارا، مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا لازم‌الاجرا بوده و چشم‌پوشی و اغماض در بحث تردد خودروها و بسته بودن مراکز تجاری و واحدهای صنفی خیانت به‌نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

چشم‌پوشی از مصوبات ستاد کرونا خیانت به‌نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: طبق آیاتی از قرآن کریم خیلی از این اتفاقات آزمایش الهی بوده و انسان‌های مؤمن و باتقوا با مدیریت درست از این امتحان الهی سربلند بیرون می‌آیند.

وی با بیان اینکه وضعیت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اروپایی و آمریکایی در بحث مدیریت بحران کرونا قابل قیاس نیست، افزود: آمریکایی که وعده ارسال کمک‌های خیرخواهانه به ایران را داده بود هم‌اکنون در حال ماسک دزدی از دیگر کشورهای منطقه است.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه اقدامات جمهوری اسلامی ایران در بحث مدیریت بحران کرونا در دنیا به یک الگو تبدیل‌شده است، بیان کرد: در این روزهای سخت ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در کنار یکدیگر بوده و به هم در راستای ریشه‌کنی ویروس کووید ۱۹ کمک کنند.

حافظ‌نیا با بیان اینکه همه مردم درگیر ویروس کووید ۱۹ هستند، تصریح کرد: مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا لازم‌الاجرا بوده و چشم‌پوشی و اغماض در بحث تردد خودروها و بسته بودن مراکز تجاری و واحدهای صنفی خیانت به‌نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور، یک شرایط ویژه بوده و عرصه، عرصه جهاد است، خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در بحث ریشه‌کنی ویروس کرونا در حد توان خود جهاد می‌کنند و طبق دستور قرآن کریم در جهاد باید از جان و مال خود بگذریم.

به گزارش فارس، ویروس کرونا خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری هم‌چون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. تب شدید، تنگی‌نفس، درد عمومی بدن، سرفه‌های خشک، آب‌ریزش بینی و گلودرد از جمله علائم ابتلا به ویروس کرونا اعلام‌شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول