اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بازنشستگی بیش از 5 هزار فرهنگی تهران در سال‌جاری

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از بازنشستگی بیش از 5 هزار فرهنگی در پایتخت، در سال‌جاری خبر داد.

بازنشستگی بیش از 5 هزار فرهنگی تهران در سال‌جاری

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت فرهنگیان در ایام شیوع بیماری کرونا در مدارس و مناطق با اشاره به کمبود نیرو و بازنشستگی بالغ بر 5 هزار فرهنگی شهر تهران اظهار داشت: به فراخور هر منطقه راهکارهای لازم ارائه شده و بر ساماندهی نیروی انسانی، صدور ابلاغ در سیستم بکفا، برنامه‌ریزی و اجرای فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های ضمن خدمت مدیران و معلمان و راهبری سیستم سناد و ورود اطلاعات دانش‌آموزان در راستای ستاد پروژه مهر سال 1400-1399 تأکید شده است.

وی با تأکید بر برگزاری هرچه سریع‌تر جلسات ستاد ثبت‌نام و نقل و انتقال فرهنگیان با توجه به کمبود نیروی انسانی و بحث مقابله با کرونا در پایتخت، بر ساماندهی نیروها تصریح کرد و گفت: انتظارات و آسیب‌های پروژه مهر باید شناسایی شود و ضمن تحلیل نتایج پروژه مهر 98، زیر ساخت‌های لازم از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار مدارس ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پروژه مهر را تمام ساحتی قلمداد کرد و ادامه داد: نقاط قوت و ضعف باید مورد بررسی قرار گیرد و ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت کمبود رشته درسها و توزیع نیروی انسانی با جدیت پیگیری شود.

وی با تبیین اهداف پروژه مهر سال 1400-1399، نیروی انسانی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر تقویت سیستم نظارت بر ورود اطلاعات تصریح کرد و افزود: دورکاری به معنی استراحت نیست و باید همکاران با جدیت به مباحث آموزشی و پرورشی خود عنایت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس، نسبت به آموزش دانش‌آموزان در شبکه اجتماعی دانش‌آموزی(شاد) و برنامه‌ریزی‌های لازم تأکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول