اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تدابیر دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان برای مهار شیوع «کرونا»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: باید ضدعفونی تمامی واحدها در صورت اتخاذ تصمیم مبنی بر بازگشایی دانشگاهها به طور ویژه انجام گیرد.

تدابیر دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان برای مهار شیوع «کرونا»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: سال ۹۹ یک سال خاص با توجه به شیوع ویروس کرونا است و برای غلبه بر این بیماری باید اصول بهداشتی را در همه حال جدی بگیریم.

وی با بیان این که «تنها راه عبور از وضعیت کنونی، رعایت بهداشت در کنار تلاش‌های گسترده کادر پزشکی و پرستاری است، عنوان داشت: در صورت اتخاذ تصمیماتی مبنی بر بازگشایی دانشگاه‌ها، می‌بایست ضدعفونی دقیق و مستمر کلاس‌ها و کانون‌های تجمع در تمامی واحدها در دستور کار قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: با حضور کارکنان در محل کار باید خرید مواد لازم برای گندزدایی و ضدعفونی مکان‌های مورد تردد و اتاق‌های کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیر به طور روزانه و مستمر زیرنظر معاونت پزشکی استان هرمزگان انجام شود تا کارکنان حاضر در محل کار از نگرانی و استرس کووید ۱۹ در امان باشند.

کامرانی همچنین توسعه بسترهای آموزش مجازی را نیز یکی از دستاوردهای دانشگاه آزاد برشمرد و عنوان کرد: استمرار این آموزش‌ها و نظم‌بخشی و ارتقای کیفیت دو موضوع مهم در این زمینه است.

وی تاکید کرد: تا گذر از شرایط فعلی باید خدمات دانشجویی توسط بخش‌های واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به طور منظم ارائه شده و پاسخگویی به دانشجو برای مرتفع کردن مشکلات آنان در اولویت قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان خواستار توجه بیشتر به تولید علم و حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل نو و توجه به گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان به‌خصوص تولید مواد بهداشتی در حوزه معاونت علوم پزشکی شد و تصریح کرد: «با شیوع کرونا در جامعه متوجه شدیم که باید در تولید کالاهای پزشکی از جمله مواد ضدعفونی‌کننده و ... سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد.»

کامرانی با تأکید بر وحدت رویه و تشریک مساعی در استمرار بخشیدن به اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان از استادان، کارکنان و دانشجویان خواست تا پیشنهادات و راهکارهای علمی و عملی خود را برای پیشرفت بیشتر در حوزه‌های تولید علم و فناوری به دفتر وی ارائه کنند تا به طور دقیق مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول