اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳۱ قاچاقچی اقلام بهداشتی و درمانی در سمنان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۳۱ قاچاقچی اقلام بهداشتی و درمانی در استان خبر داد و گفت: این افراد با ۱۶ فقره پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

۳۱ قاچاقچی اقلام بهداشتی و درمانی در سمنان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه با شروع بیماری ویروس کرونا برخی سودجویان با فرصت‌طلبی از این موضوع دست به قاچاق لوازم بهداشتی زدند، اظهار کرد: در پی برخورد قاطعانه پلیس ناجا با این پدیده مذموم، ۳۱ قاچاقچی اقلام بهداشتی و درمانی در نوروز سال جاری در استان دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه پلیس ناجا با هرگونه سودجویی پیرامون سلامت مردم به‌شدت و قاطعانه برخورد می‌کند، افزود: طی بازه زمانی مذکور، این افراد با ۱۶ فقره پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه یک‌میلیون و ۲۰۳ هزار عدد ماسک، دستکش، پد الکلی و ژل ضدعفونی در نوروز امسال در استان کشف و ضبط شد، گفت: هفت هزار لیتر الکل و دارو نیز طی این مدت توسط مأموران پلیس در سطح استان مورد شناسایی قرار گرفت.

حسنی ارزش ریالی این اقلام قاچاق بهداشتی و درمانی بنا بر نظر کارشناسان امر ۱۷ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال خواند و اضافه کرد: در همین راستا فعالیت‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای مأموران انتظامی استان با محوریت پلیس آگاهی تشدید شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول