اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حزب اصلاح‌طلب «هدا» در حال برنامه‌ریزی پساکرونایی است

دبیرکل حزب هدا گفت که جلسات این حزب به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و ما در حال برنامه‌ریزی پساکرونایی هستیم.

حزب اصلاح‌طلب «هدا» در حال برنامه‌ریزی پساکرونایی است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس پس از شیوع و گسترش کویید-۱۹ یا همان ویروس کرونا در ایران بسیاری از جلسات سیاسی و تشکیلاتی در کشور به حالت تعلیق درآمد.

احزاب سیاسی ایران نیز برای جلوگیری از شیوع این ویروس جلسات شورای مرکزی خود را به صورت مجازی برگزار می کنند.

*در حال برنامه‌ریزی پساکرونایی هستیم

احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران (هدا) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: جلسات حزب به صورت مجازی برگزار می‌شود و ما در حال برنامه‌ریزی پساکرونایی هستیم.

به گفته وی، همه کشورها پس از کرونا دچار یک بحران اقتصادی می شوند و نهادهای مدنی و تشکیلاتی می‌توانند در این زمینه کمک های زیادی را به دولت ها صورت دهند به همین جهت ما برنامه ریزی پساکرونایی خود را شروع کردیم.

دولت از پراکنده‌کاری پرهیز کند

شریف خاطرنشان کرد: همانگونه که ما (حزب هدا) در نامه سرگشاده خود به آقای حسن روحانی برای قبول مسئولیت ستاد ملی کرونا تاکید داشتیم اکنون نیز معتقدیم که دولت از هرگونه پراکنده کاری پرهیز کند.

*ابلاغ به دفاتر استانی حزب برای مشارکت در مبارزه با کویید-۱۹

دبیرکل حزب هدا می‌گوید که به همه دفاتر استانی حزب ابلاغ شده که در حد توان چه به صورت ضد عفونی کردن معابر و چه به صورت اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در امر مبارزه با کویید-۱۹ مشارکت کنند.

به گزارش فارس، هم اکنون ۶۰ هزار نفر در ایران به کرونا ویروس مبتلا هستند که از این بین بیش از ۲۴ هزار نفر بهبود یافته اند و ۳۷۳۹ ایرانی نیز جان گفتند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا از یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۸۴۴ نفر بالاتر رفته و نزدیک به ۷۴ هزار نفر نیز جان باختند.

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در صحن علنی مجلس گفته که تا آخر اردیبهشت ماه شیوع و گسترش ویروس کرونا در ایران را مهار می کند.

هم اکنون کلیه فعالیت های آموزشی و اقتصادی در ایران به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمده است و دولت این تعطیلات را تا 30 فروردین ماه تمدید کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول