اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هدیه سفر کربلا به اعضای کادر درمان همدان

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان از هدیه سفر معنوی کربلای معلی به سه نفر از اعضای کادر درمان همدان به مناسبت روز جوان خبر داد.

هدیه سفر کربلا به اعضای کادر درمان همدان

علی معتبرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اهدای سفر معنوی کربلای معلی به کادر درمان همدان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت‌ علی‌اکبر‌(ع) و روز جوان سه سفر معنوی کربلای معلی به کادر درمان شهرستان همدان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی شهیدهمدانی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به سه تن از جوانان عرصه مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان همدان زیارت کربلا را هدیه کردند گفت: یک پزشک، پرستار و نیروی خدماتی برای اهدای این هدیه انتخاب شدند.

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی همدان خاطرنشان کرد: برگزیدگان از بین افرادی انتخاب شدند که ساعات کاری و فعالیت‌های بیشتری خارج از سیستم اداری برای مقابله با کرونا داشتند و در رده سنی جوان تا سن ۳۵ سال بودند.

وی با اشاره به اینکه به پاس قدرانی از زحمات بی‌دریغ مدافعان سلامت ۱۴ کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده این عزیزان نیز در نظر گرفته شده است گفت: ۱۴ بلیت بازدید رایگان از غارعلیصدر با یک نفر همراه نیز جزو جوایز است که زمان قرعه‌کشی این جوایز روز میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

معتبرنیا با اشاره به اینکه این تسهیلات ویژه کادر درمان مقابله با بیماری کرونا شهرستان همدان است خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت‌نام به آدرس http://yun.ir/4xmq1e مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول