اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امام جمعه‌ای که در همه مناطق شهری و روستایی ماسک رایگان توزیع کرده است+ فیلم

این روزها همه مردم برای ریشه‌کنی ویروس کرونا دست به دست هم داده‌اند، اما یکی از ائمه جمعه نیز با راه‌اندازی گروه جهادی در همه مناطق شهری و روستایی منطقه خود ماسک رایگان توزیع کرده است.

امام جمعه‌ای که در همه مناطق شهری و روستایی ماسک رایگان توزیع کرده است+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این روزها هر کس در هر جایگاه و مقامی که هست برای ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا تلاش می‌کند و این امر پیر و جوان و زن و مرد نمی‌شناسد از سفید پوشان خط مقدم تا همه کسانی که توانایی دارند، این روزها در صحنه هستند.

این روزها اما در جای‌جای ایران اسلامی هر کس به هر طریقی که توانایی دارد در صحنه است، خانه‌ها و دفترها به کارگاه‌های تولید ماسک، کارخانجات مختلف به کارگاه‌های تولید مواد ضد عفونی و ... تبدیل شده است.

اما این روزها یک روحانی در صحنه و یا بهتر بگوییم امام جمعه صائین‌قلعه یکی از شهرهای شهرستان ابهر در استان زنجان با تبدیل حسینیه دفترش به کارگاه تولید ماسک کار بزرگی را آغاز کرده است، اقدامی قابل تحسین که حتی نوجوانان دهه نودی را هم به خود جلب کرده است.

حجت‌الاسلام محمد نوری با جمع کردن شماری از نوجوان‌ها، جوان‌‌ها، طلاب و بانوان و... در دفتر ستاد نماز جمعه صائین‌قلعه اقدام به تولید ماسک‌ و توزیع رایگان آن در بین مردم می‌کند.

امام جمعه صائین‌قلعه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه همه تلاش اعضای گروه جهادی تهیه نیازهای مردم و نیازمندان این شهر است، گفت: در کل تاکنون بیش از 20 هزار ماسک در این کارگاه تولید و در نقاط مختلف این شهر توزیع شده است.

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه همه ماسک‌های تولیدی در مناطق شهری و همه روستاهای شهر صائین‌قلعه  به صورت کاملا رایگان و به همت و کمک خیران شهر صائین‌قلعه توزیع شده است، تصریح کرد: در شهر صائین‌قلعه نقطه‌ای وجود ندارد که در آن ماسک توزیع نشده باشد.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق شهر و به خاطر پر خطر بودن چند نوبت ماسک توزیع شده است، ادامه داد: این روند به حول و قوه الهی تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه خواهد یافت.

نوری با بیان اینکه بچه‌های گروه در روزهای نخست همه‌گیری ویروس کرونا تا ساعت 3 و 4 صبح در خیابان‌ها حضور داشتند و اقدام به ضد عفونی معابر می‌کردند، تصریح کرد: گاهی طوری بود که به دلیل سرمای منطقه حتی لباس‌های خادمان جهادی یخ می‌زد.

امام جمعه صائین‌قلعه با بیان اینکه همه خستگی من و همه داوطلبانی که در دفتر ستاد امام جمعه صائین‌قلعه فعالیت می‌کنند زمانی از تنشان خارج شد که پیج مقام معظم رهبری در اینستاگرام از این مکان یاد کرد، اظهار داشت: استوری پیچ منتسب به مقام معظم رهبری باعث شد تا این گروه جان تازه‌ای بگیرد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات گروه جهادی حاج قاسم در اعیاد شعبانیه گفت: امسال ان‌شاالله به نوع دیگر جشن نیمه شعبان را شادتر و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های شکلات و ماسک برای روز نیمه شعیان از سوی گروه جهادی آماده شده و در روز نیمه شعبان بین مردم توزیع خواهد شد، گفت: ان‌شاالله جشن با شکوهی را برای ظهور امام دوازدهم برگزار می‌کنیم.

وی همچنین از قربانی چند گوسفند و توزیع گوشت آن در میان نیازمندان خبر داد و گفت: تلاش داریم در راستای کمک به نیازمندان این اقدام را با کمک همشهریان و خیران شهر ادامه دهیم.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول