اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

یک تن انواع مواد مخدر طی سال گذشته در کردستان کشف و ضبط شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: طی سال گذشته یک تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

یک تن انواع مواد مخدر طی سال گذشته در کردستان کشف و ضبط شد

فرامرز شاکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: چند آسیب در کردستان از دربرگیری بیشتری در خانواده و جامعه برخوردار است که اعتیاد به مواد مخدر یکی از این آسیب های اجتماعی است که اثرات بسیار منفی را در کانون خانواده و بستر جامعه می گذارد.

به گفته وی، آسیب های ناشی از اعتیاد خطرناک است و امنیت و اسایش افراد و جامعه را به شدت دچار چالش و خطر می کند.

شاکری خاطرنشان کرد: یکی از دلایل ناهنجاری های اجتماعی و جرائمی که در جامعه اتفاق می افتد به صورت مستقیم و غیرمستقیم با پدیده اعتیاد مربوط است و مقابله با این بلای خانمانسوز نیازمند عزم ملی و همگانی است.

وی با بیان اینکه همه باید در این راستا پای کار بیایند و در حد توان در حوزه مبارزه با اعتیاد نقش آفرینی کنند، گفت: دستگاه ها و بخش های مختلفی در حوزه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد وظیفافی دارند و همه باید در این راستا پای کار باشند.

رییس پلیس مواد مخدر کردستان افزود: مبارزه و ریشه کن کردن پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر به تنهایی توسط یک نهاد و یک دستگاه صرف ممکن نمی شود بلکه مقابله با این آسیب اجتماعی که به نوعی ریشه بسیاری از معضلات است نیاز به تعامل، همکاری و تلاش همه متولیان امر و جامعه دارد.

وی با تاکید براینکه رسالت پلیس مبارزه با مواد مخدر مقابله با تولید و عرضه مواد مخدر است، گفت: در حوزه مبارزه با اعتیاد در سال گذشته با بسیج تمام امکانات و استفاده از آنچه در ید پلیس بوده است بالغ بر یک تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردیم.

شاکری تصریح کرد: کشف این میزان مواد مخدر از سوی نیروی انتظامی برای ما به نوعی خوشحال کننده و از سوی دیگر نگران کننده است.

وی اذعان داشت: کشف و ضبط این میزان مواد مخدر از یک سو نشان از قدرت اطلاعاتی و توان بالای ما برای مقابله با سوداگران مرگ است و  از سوی دیگر گسترش میزان فعالیت سوداگران مرگ و بالا رفتن میزان خطر گرفتار شدن افراد به این بلای خانمانسور را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: علاوه براینکه در حوزه مبارزه با اعتیاد در صف نخست هستیم در زمینه پیشگیری از اعتیاد نیز با اجرای برنامه های مختلف آموزشی و غیره توانسته ایم اقدامات خوب و تاثیرگذاری را در سال گذشته در استان انجام دهیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول