اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده سوری: ترکیه در حال برنامه‌ریزی برای انتشار ویروس در ادلب است

یک نماینده پارلمان سوریه گفت که ترکیه در حال برنامه‌ریزی برای انتشار ویروس کرونا در «ادلب» (شمال غرب سوریه) است.

نماینده سوری: ترکیه در حال برنامه‌ریزی برای انتشار ویروس در ادلب است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالله الوردی» عضو پارلمان سوریه گفت، پس از آنکه ترکیه و مزدوران تروریستش در عملیات‌های نظامی خود در ادلب شکست خوردند، اکنون سازمان اطلاعات این کشور در حال برنامه‌ریزی برای انتشار ویروس در این ادلب است.

عضو پارلمان سوریه در گفت‌و‌گو با وبگاه خبری روزنامه «الدستور» مصر گفت که دولت اردوغان بخشی از وبای آمریکایی صهیونیستی در جهان است.

این نماینده سوری ادامه داد که ترکیه در طرح‌های ذلت‌افکنی جهان، تسلط و هدف قرار دادن امنیت و ثبات بین‌الملل با ویر‌وس‌های بشری و میکروب‌ها شریک است.

عبدالله الوردی در ادامه گفت: «ادلب بخش مهمی از جغرافیای سوریه است و ارتش سوریه در تمام شرایط مسئول و مصمم به آزادسازی وجب به وجب سوریه است. زمان عملیات آزادسازی به برآوردهای فرماندهی نظامی بستگی دارد».

در همین ارتباط،‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی در سوریه گفته بود که سوریه شرایطی استثنایی دارد و تمام امکانات خود برای مقابله با کرونا را به کار گرفته اما طبیعتا این کافی نیست و دمشق نیازمند امکانات بیشتری است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول