اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش نسبی قیمت صیفی و سبزیجات در بازار اصفهان+جدول

قیمت میوه و تره بار در بازار اصفهان نسبت به هشت روز گذشته، با وجود ثبات قیمت در بیشتر اقلام، تغییرات قابل توجهی نیز داشته‌است.

افزایش نسبی قیمت صیفی و سبزیجات در بازار اصفهان+جدول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اصفهان، به دلیل شرایط پیش آمده در کشور، بازارها از جمله بازار میوه نیز دستخوش تغییراتی شده است، قیمت میوه و تره بار نسبت به هشت روز گذشته، با وجود ثبات قیمت در بیشتر اقلام، تغییرات قابل توجهی نیز داشته‌است.

طبق آخرین اعلام اتحادیه صنف عمده‌‌فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان، سیب زمینی نسبت به هشت روز گذشته با نرخ فروش ۲.۵ تا ۳.۵ هزار تومان بدون تغییر مانده، پیاز سفید با قیمت ۳.۵ تا ۶ هزار تومان و پیاز زرد با نرخ ۳ تا ۵ هزار تومان، کاهش قیمت ۰.۵ هزار تومانی را داشته‌اند.

همچنین صیفی‌جات و سبزیجاتی چون انواع بادمجان، انواع خیار، زنجبیل، سیر، قارچ، انواع فلفل‌دلمه‌ای ریز و رنگی، باقالا و بلال و میوه‌هایی مانند پرتقال سورتی و آبگیری، انواع خرما، آناناس، توت‌فرنگی، کیوی، گرمک و نارنج در محدوده قیمت فروش خود ثابت بوده‌اند.

با این حال در برخی صیفی و سبزیجات، مانند فلفل کاپری، کاهوپیچ، کلم بروکلی و گوجه بوته‌ای افزایش قیمت در سقف فروش دیده می‌شود.

در خصوص افزایش قیمت‌های قابل توجه، می‌توان به افزایش قیمت ۲ هزار تومانی بِه،  ۱۰ هزارتومانی لیمو ریزه، ۰.۵ هزار تومانی ملون، افزایش قیمت گوجه چری، نارنگی، کرفس، پرتقال والنسیا و سیب درختی اشاره کرد.

در کنار افزایش قیمت برخی از اقلام میوه و تره بار کاهش قیمت اقلامی چون هندوانه نو، کدو خورشتی و هویج نیز نسبت به هشت روز گذشته به چشم می‌خورد.

قیمت سایر اقلام را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

 

لازم به ذکر است که قیمت‌های فوق، قیمت عمده‌فروشی میادین میوه و تره بار اصفهان است و نرخ فروش در سطح شهر، با محاسبه سود مغازه‌دار کمی بالاتر است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول