اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ارائه لیست اصناف کم ریسک برای فعالیت توسط اتاق اصناف/ مشاغل پرخطر همچنان اجازه فعالیت نخواهند داشت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اصناف مربوط به کالاهای ضروری از 8 فروردین فعال بوده و در ادامه اصناف کم ریسک و ریسک متوسط به آن اضافه خواهد شد.

ارائه لیست اصناف کم ریسک برای فعالیت توسط اتاق اصناف/ مشاغل پرخطر همچنان اجازه فعالیت نخواهند داشت

علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با جزئیات طرح فاصله‌گذاری هوشمند در استان اظهار داشت: این طرح در ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور مدیریت بیماری کرونا در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح همچنان ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی برای مراقبت از سلامت مردم و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا برقرار بوده و کماکان تمام دغدغه ستاد استانی مقابله با کرونا بحث سلامت مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه حفاظت از سلامت مردم جزو وظایف اصلی ستاد استانی مقابله با بیماری کروناست، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری که از 8 فروردین شروع و تا پایان فروردین ادامه دارد، کماکان افراد بومی مجاز به ورود به شهرهای خود بوده و ورود افراد غیربومی ممنوع است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح کماکان بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و به‌طور کلی محل‌های تجمع مردم تعطیل است.

راستگو بیان کرد: بر اساس طرح فاصله‌گذاری هوشمند از 23 فروردین ادارات از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 13:30 با حضور دو سوم کارکنان شروع به فعالیت خواهند کرد و یک‌سوم باقی دیگر دورکاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اصناف که به سه رده تقسیم‌شده بودند و از این سه رده تنها رده مربوط به کالاهای ضروری از 8 فروردین فعال بوده و در ادامه نیز یک گروه دیگر با عنوان اصناف کم ریسک و ریسک متوسط اضافه می‌شود که اسامی آن توسط اتاق اصناف و سازمان صمت و با مجوز دانشگاه علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه مشاغل پرخطر همچنان اجازه فعالیت نخواهند داشت، تصریح کرد: به مردم استان توصیه می‌شود با خود مراقبتی، عدم تماس با بیماران و خودداری از سفرهای غیرضروری و پرهیز از حضور در نقاط پرتردد را به‌منظور پیشگیری از بیماری جزو اولویت‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول