اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بردسکن 6 هزار ورزشکار فعال دارد/ نیاز اماکن ورزشی این شهرستان به نوسازی

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با اشاره به فعالیت 6 هزار ورزشکار در این شهرستان، گفت: تاکنون یک هزار نفر از این ورزشکاران سازماندهی شده‌اند.

بردسکن 6 هزار ورزشکار فعال دارد/ نیاز اماکن ورزشی این شهرستان به نوسازی

محمد دانشورثانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: این شهرستان با داشتن 25 هیات ورزشی یکی از شهرستان‌های فعال در حوزه ورزش است، ولی نبود اعتبار لازم برای توسعه ورزش از مشکلات این بخش بوده که ضروری است اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی در این زمینه تدبیری بیندیشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: بیشتر سالن‌ها و فضاهای ورزشی در بردسکن دارای قدمت زیاد و فرسوده هستند که نوسازی این مکان‌ها هم دیگر چالش حوزه ورزشی دراین شهرستان بوده و باید برطرف شود.

وی بیان کرد: نمی‌توانیم بدون اعتبار، موفقیت چندانی را در ورزش که همه سر و کار ما با قشر جوان است داشته باشیم، بنابراین تخصیص اعتبار مورد نیاز از چالش‌های ورزش شهرستان است.

دانشورثانی بردسکن با اشاره به فعالیت 6 هزار ورزشکار در این شهرستان، گفت: تاکنون یک هزار نفر از این ورزشکاران سازماندهی شده‌اند، همچنین، شهرستانی با این همه قشر جوان و ورزشکار فقط با دو نفر نیروی رسمی اداره می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن یکی دیگر از چالش‌های حوزه ورزش این شهرستان را سپردن اماکن ورزشی به بخش خصوصی دانست و اضافه کرد: تنها زمین چمن استادیوم شهید اسماعیلی بردسکن، ضمن اینکه چندین سال از عمر آن می‌گذرد، هزینه‌های بالای نگهداری از جمله  آبیاری چمن با هزینه سالیانه بیش از 500 میلیون ریال را دارد، بنابراین، تبدیل این چمن از طبیعی به نوع مصنوعی آن از چالش‌ها و نیازهای ضروری است، اما با وجود پیگیری در سال گذشته، نتیجه‌ای نداشت.

وی با اعلام اینکه حداکثر در طول سال بیش از 200 ورزشکار اعزامی به مسابقات خارج از بردسکن داریم، متذکر شد: ساخت دو مکان برای ورزش پیاده‌روی در شمال و جنوب بردسکن سبب شده، روزانه تعداد زیادی از شهروندان در گروه‌های مختلف این مسیرها را برای پیاده‌روی انتخاب کرده و به ورزش بپردازند.

 انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول