اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ترخیص 229 بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده ۲۲۹ مورد است.

ترخیص 229 بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان تا ساعت ۱۵ امروز اظهار داشت: از ۱۵۶مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه، تست ۱۵ نفر شامل ۶ مورد بستری و ۹ مورد اطرافیان بیمار  با متوسط سن ۶۲ سال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است که از این تعداد ۸  نفر مرد و ۷ نفر زن هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۲ نفر شامل ۲ نفر از شهرستان بافت و ۱۰ نفر از شهرستان کرمان، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 2 نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۱ نفر از آمار 24 ساعت گذشته است.

وی با بیان اینکه تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون ۳۹۴ نفر بوده و تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۳۵ مورد است، ادامه داد: از ابتدا تاکنون دانشگاه علوم پزشکی کرمان  ۲۹۳مورد،  دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۴۵ مورد، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۲۰ مورد، دانشگاه علوم پزشکی بم ۲۳ مورد  و دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۱۳ مورد مثبت اعلام شده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده ۲۲۹ مورد است و تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به‌علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۳۱۶ نفر و ۴۳ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی ابراز داشت: اختلاف آماری بین ۳۱۶ مورد بستری و  ۳۹۴ مورد مثبت مربوط به مواردی است که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران به‌صورت سرپایی بوده که تست آن‌ها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ذکر این مطلب که تعداد افراد بستری در آی سی یو هم اکنون ۵ نفر است، گفت: هم اکنون ۸ نفر در نقاهتگاه حضور دارند.

وی بیان کرد: تعداد موارد مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته تا به یک هزار و 559 مورد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد بوده است.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول