اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهدای خون توسط بسیج جامعه زنان «حاجی آباد»

مسؤول بسیج جامعه زنان شهرستان حاجی آباد گفت: در پی کمبود خون جمعی از بانوان بسیجی با مراجعه به پایگاه انتقال خون درشهرستان بارعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به اهدای خون به بیماران نیازمندکردند.

اهدای خون توسط بسیج جامعه زنان «حاجی آباد»

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، زهرا علیمحمدی مسؤول بسیج جامعه زنان شهرستان حاجی با اشاره به اهمیت اهدای خون به ویژه در روزهای حساس شیوع کرونا، اظهار کرد: جهاد همیشه ادامه دارد و این بار در روزهای کرونای اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگترین جهادها محسوب می‌شود.

وی افزود: در همین راستا در پی کمبود خون در شهرستان حاجی آباد جمعی ازبانوان بسیجی بامراجعه به پایگاه انتقال خون در شهرستان با رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به اهدای خون به بیماران نیازمندبه خون کردند.

مسؤول بسیج جامعه زنان شهرستان حاجی‌آباد عنوان کرد: این عمل خیرخواهانه که به همت بسیج جامعه زنان باهمکاری بسیج جامعه پزشکی و پایگاه انتقال خون شهرستان در مرکز انتقال خون انجام شد، موجب شده که اقشار مختلف مردم با شرکت در این سنت حسنه به بیماران نیازمند به خون کمک کنند و ذخیره خونی پایگاه انتقال خون را به شرایط مطلوب برسانند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول