اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قدردانی فرمانده سپاه ثارالله از مجاهدت بسیجیان در مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حرکت 250 گروه جهادی و مردمی برای ضد عفونی مکان‌های حساس در سراسر استان و کمک جدی به دانشگاه‌های علوم پزشکی از دیگر اقدامات بسیجیان بوده که قابل تقدیر است.

قدردانی فرمانده سپاه ثارالله از مجاهدت بسیجیان در مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی با اشاره به اینکه یکی از ضلع‌های اصلی سپاه و بسیج، مردمی بودن آن است، اظهار داشت: سپاه و بسیج با رسالت‌محور بودن در نظام ولایی  تحت امر ولی امر و حجت خدا امام‌المسلمین سپر بلای ملت بزرگ و نجیب ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: امروز مجاهدت‌ها در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا قابل تحسین و ستایش است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی 105 کارگاه تولید ماسک با تولید روزانه نزدیک به 50 هزار عدد ماسک و راه‌اندازی کارگاه تولید لباس بیمارستان توسط بسیجیان مایه مباهات است، عنوان داشت: حرکت 250 گروه جهادی و مردمی برای ضد عفونی مکان‌های حساس در سراسر استان و کمک جدی به دانشگاه‌های علوم پزشکی از دیگر اقدامات بسیجیان بوده که قابل تقدیر است.

سردار معروفی ابراز داشت: همکاری در طرح غربالگری و کنترل ورودی و خروجی‌های شهرها و ده‌ها اقدام انقلابی و جهادی دیگر مایه افتخار این خادم کوچک در سپاه ثارالله استان کرمان است و از صمیم قلب از مجاهدت‌های مخلصانه بسیجیان تقدیر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم از این عرصه آزمایش به‌خوبی عبور کنیم و در سال جهش تولید شاهد پیشرفت‌های عظیم نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول