اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

هنر انقلاب اسلامی فرهنگ مبارزه با نظام سلطه را به جهانیان معرفی کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اعلام کرد: هنر انقلاب اسلامی که پس از انقلاب اسلامی متولد شد، در گسترش فرهنگ مبارزات رهایی بخش در سراسر جهان موثر بوده و فرهنگ مبارزه با نظام سلطه در مکتب اسلام را به جهانیان معرفی کرده است.

هنر انقلاب اسلامی فرهنگ مبارزه با نظام سلطه را به جهانیان معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی با صدور پیامی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی آورده است: در روزهای آغازین سال، هفته نکوداشت هنر انقلاب اسلامی را در پیش رو داریم، هنری که برخاسته از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی است.

در این پیام آمده است: تاثیری که انقلاب بر هنر جامعه داشت امروزه برای همه مردم کاملا ملموس است، این هنر متعهد که پس از انقلاب اسلامی متولد شد، نه تنها بر جریان فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی تاثیر عمیق گذاشته، بلکه در گسترش فرهنگ مبارزات رهایی بخش در سراسر جهان موثر بوده و فرهنگ مبارزه با نظام سلطه در مکتب اسلام را به جهانیان معرفی کرده است.

این پیام می‌افزاید: جای هیچ تردیدی نیست که  ماندگاری بسیار از ارزش‌ها و هنجارهای انقلابی، حاصل  پیوند عمیق میان هنر و انقلاب مردم مسلمان ایران است و اگر این ارتباط تنگاتنگ نبود، شاید تمام اوضلاع و زوایای انقلاب به تصویر کشیده نمی‌شد و امکان ارائه آن به سایر ملت‌های جهان به وجود نمی‌آمد.

در ادامه این پیام آمده است: حوزه هنری استان مرکزی که خود برآمده از بطن انقلاب است و رسالت اصلی آن نشر و ترویج اندیشه‌های ناب و پیغام‌های انقلاب در استان  است باید بیش از پیش نسبت به تربیت هنرمندان متعهد و تولید آثار فاخر هنری تلاش کرده و مجموعه استانداری مرکزی نیز نسبت به همکاری با این مجموعه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، متاسفانه امسال با شرایطی که در کشور به وجود آمد از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح استان محروم شده‌ایم، انشالله به زودی با رفع این ویروس منحوس و نجات سلامتی مردم کشور شاهد برپایی اینگونه برنامه‌ها در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول