اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دوران طلایی قرنطینه برای آشنایی جوانان با مفاهیم «نماز»/هر خانه یک مسجد می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح «هر خانه یک مسجد»، گفت: دوران قرنطینه فرصت مناسبی فراهم کرده که بتوانیم بیشتر از قبل خانواده‌ها و جوانان را با مفاهیم نماز آشنا کنیم.

دوران طلایی قرنطینه برای آشنایی جوانان با مفاهیم «نماز»/هر خانه یک مسجد می‌شود

حجت الاسلام محمد کریمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص اقدامات ستاد اقامه نماز در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به لزوم در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره انتقال بیماری ناشی از ویروس کرونا فرصت را برای ایجاد فعالیت‌هایی که خانواده‌ها و بخصوص جوان‌ها را بیش از پیش با نماز و مفاهیم نماز آشنا کنیم غنیمت شمردیم.

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان پرتویی از اسرار نماز و کتاب قرآن و امام مهدی‌(عج) را در فضای مجازی در قالب کانال ایتا و سروش به نام بنیاد مهدویت کلید زدیم.

وی اضافه کرد: پویشی توسط ستاد اقامه نماز با همکاری مبلغین حوزه‌های علمیه استان تحت عنوان هر خانه یک مسجد ایجاد شد که با دادن آموزش‌های لازم و ایجاد انگیزه از طریق گفت‌وگوی مجازی با جوانان و خانواده‌ها عطر معنوی نماز جماعت در خانه‌ها منتشر گردد.

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که برای سال جدید آماده شده بود را با استفاده از بستر فضای مجازی پیش برده  و تا پایان دوره شیوع این ویروس منحوس ادامه خواهیم داد همچنان که با همکاری نماینده ولی فقیه در استان برنامه پیام جمعه را ایجاد کردیم که مردم از سخنان و رهنمودهای  نماینده ولی فقیه استان بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: مسابقات عکاسی، نقاشی، طراحی پوستر، و طراحی لوگوی مهدویت تحت عنوان جوان و فرهنگ مهدوی، جوان و آینده روشن و جوان امید و نشاط، نیز در قالب فضای مجازی ایجاد شد و به حمدالله آثار زیبایی تا به امروز دریافت شده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول