اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تحویل لوازم خانگی اهدایی به مردم سیل‌زده زهکلوت

همزمان با نیمه شعبان، لوازم خانگی خریداری شده از محل هدیه مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان جنوب کرمان توسط سپاه ثارالله به مردم سیل‌زده زهکلوت تحویل شد.

تحویل لوازم خانگی اهدایی به مردم سیل‌زده زهکلوت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه اهدای لوازم خانگی به سیل‌زدگان زهکلوت در جنوب کرمان با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: از روز اول سیل در جنوب استان مجموعه سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان در کنار مسئولان دستگاه‌های اجرایی اعم از استانداری، هلال احمر، راه و شهرسازی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش و مسئولان محلی بودند و با همت هم کارهای بزرگی انجام شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: مجموعه سپاه ثارالله بنا به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرارگاه خدمات دهی جبهه انقلاب اسلامی را با هدف جهت‌دهی به خدمات تشکیل داد.

 

وی با بیان اینکه در جریان سیل کالاهای مردم از بین رفته بود و بخش زیادی نیاز به تعمیر داشت ۱۵۰ دستگاه یخچال تعمیر کردیم که این کار ادامه دارد و مناطق را شناسایی کردیم که افراد چه وسایلی نیاز دارند با هماهنگی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شد ما تأمین کالا را متقبل شویم و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دام مردم که تلف شده را تأمین کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: وجهی که از سوی فرمانده کل سپاه در اختیار ما گذاشته شد تبدیل به کالا کردیم و با توزیع عادلانه در اختیار مردم قرار دادیم.


وی عنوان داشت: تعداد ۵۰۰ تخته فرش، ۲۰۰ عدد اجاق گاز طرح فر، ۲۰۰ یخچال ۱۳ فوت، 1000 سری قابلمه و ۲۰۰ پنکه فراهم و بین مردم توزیع شد همچنین تعداد ۳۰۰ تنور محلی که تا چند روز آینده آماده می شوند تحویل مردم خواهد شد.

معروفی ابراز داشت: پیش از این ۶۲۰ تخته موکت ۶ و ۹ متری ، ۲۰۰ عدد روفرشی و ۵ یخچال و تعدادی پتو توزیع شده است که با این کاروان در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هدایایی است که به مردم سیل‌زده این مناطق اهدا می‌شود.

انتهای پیام/80016/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول