اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ابراز لطف رهبری بزرگترین عیدی به گروه جهادی بانوان نهاوند بود/ با توان مضاعف پیش می‌رویم

مسئول گروه جهادی نهاوند که فعالیت‌های این گروه امروز مورد تقدیر رهبری قرار گرفت ضمن تشکر از اظهار لطف ایشان گفت: بانوان سنین مختلف از ۱۸ ساله تا نزدیک به ۵۰ ساله که در دوران دفاع مقدس در کارهای پشت جبهه حضور داشته‌اند در این روزهای کرونایی مشغول تولید ماسک و توزیع بین مناطق محروم است.

ابراز لطف رهبری بزرگترین عیدی به گروه جهادی بانوان نهاوند بود/ با توان مضاعف پیش می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از بیانات امروز مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گروه‌های جهادی در راه مقابله با کرونا و تقدیر از چند گروه جهادی که نام نهاوند نیز در بین بود، با اکرم حیدری یکی از بانوان فعال جهادی در این شهرستان گفت‌وگو کردیم.

این بانوی فعال در عرصه کار جهادی با ابراز خرسندی از اینکه فعالیت‌های گروه جهادی نهاوند از زبان مبارک مقام معظم رهبری مطرح شده است گفت: راستش برای ما قابل باور نبود که حضرت آقا امروز به کار بانوان نهاوند اشاره کنند، وقتی  این مطلب را شنیدیم توان مضاعفی برای ادامه کار پیدا کردیم.

اکرم حیدری با بیان اینکه تقدیر از این فعالیت‌‌ها بزرگترین عیدی بود که مولایمان به ما دادند گفت: جمعی از بانوان جهادگر این شهرستان با پشتیبانی گروه جهادی بقیه‌الله(عج) و همکاری مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد(ع) در حال تولید ماسک هستند که به این کار خود افتخار می‌کنیم.

وی که مسئولیت اکران فیلم عمار شهرستان نهاوند را نیز دارد افزود: گروه اکران جشنواره فیلم عمار یکی از شعب چهارگانه گروه جهادی بقیه‌الله(عج) این شهرستان است که بیش از یک ماه است به فعالیت در کارگاه تولید ماسک مشغول هستند.

این بانوی فعال در عرصه کار جهادی از فعالیت کارگاه تولید ماسک در طبقه بالای آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند به صورت روزانه و در دو شیفت کاری خبر داد و گفت: در گروه اکران جشنواره فیلم عمار ۳۰ نفر از بانوان فعالیت دارند که این تعداد به صورت نوبتی و شیفتی در کارگاه خیاطی برای دوخت ماسک حضور می‌یابند.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد بانوان داوطلب در این گروه زیاد هستند لذا طبق برنامه ریزی به عمل آمده در هفته هر کدام از بانوان یک تا دو روز به صورت شیفتی و در دو نوبت صبح و بعداظهر فعالیت می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه در این کارگاه روزانه بیش از ۱۰۰۰ عدد ماسک تولید می‌شود افزود: تاکنون حدود ۴۰ هزار ماسک توسط چهار گروه از بانوان تولید و در بین محلات محروم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این گروه بانوان با سنین متفاوت حضور دارند افزود: با توجه به وضعیت کنونی بانوان سنین مختلف از ۱۸ ساله تا نزدیک به ۵۰ ساله که در دوران دفاع مقدس نیز در کارهای پشت جبهه حضور داشته اند وجود دارد و با انگیزه فراوان در این کارگاه فعالیت دارند.

این بانوی فعال در عرصه کار جهادی گفت: بانوان نهاوندی که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها رزمندگان را یاری می‌کردند امروز نیز برای مقابله با کرونا عاشقانه پای‌کار آمدند و در حال فعالیت مجدانه هستند و لذا قدردانی رهبر معظم انقلاب را بهترین پاداش کار خود می‌دانند.

انتهای پیام/ 3140/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول