اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی کاروان امید و شادی در روستاهای سیل‌زده ریگان توسط روحانیون

در اقدامی جهادی ۲۰ روحانی شهرستان ریگان به همراه امام جمعه در قالب گروه جهادی نورالمبین اقدام به راه‌اندازی کاروان امید و شادی در بین مستضعفان ریگان کردند.

راه‌اندازی کاروان امید و شادی در روستاهای سیل‌زده ریگان توسط روحانیون

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، در اقدامی جهادی ۲۰ روحانی شهرستان ریگان به همراه امام جمعه شهرستان در قالب گروه جهادی نورالمبین اقدام به راه‌اندازی کاروان امید و شادی در بین مستضعفان ریگان کردند.

این کاروان از ساعات اولیه صبح با حضور در روستاهای شهرستان ضمن تبریک میلاد امام عصر (عج) به یاری مستمندان نیز شتافتند، کودکان معصوم و محروم ریگان با حمل پرچم یا مهدی با پای برهنه ساعت‌ها در روستای خود پرچم یا مهدی را به اهتزار درآوردند.

یک بانوی بی سرپرست که در کپر زندگی می‌کند امروز با حضور کاروان امید و شادی  و اهدای یک راس بزغاله به وی امید در زندگی‌اش جاری شد.

امروز مردم سیل‌زده دیگر نگران نان کودکان و فرزندان خود نبودند زیرا  این کاروان با توزیع آرد، قوت غالب آنها را فراهم کرد.

 

توزیع 10 تن آرد بین اهالی مناطق محروم شهرستان ریگان

حجت‌الاسلام رنجبرماهانی امام جمعه ریگان که امروز در راس این کاروان بود، از تک تک منازل سیل‌زده و محروم ریگان بازدید کرد و  میلاد یگانه منجی عالم بشریت را تریک گفت و  از محرومان و مستضعفان مناطق محروم ریگان دلجویی کرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق نازلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان اظهار داشت: در سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت در اقدامی کاروان امید و شادی به همت طلاب و روحانیون گروه جهادی نورالمبین و در راس آن امام جمعه ریگان راه‌اندازی شده است.

 

وی تصریح کرد این کاروان با حضور در مناطق سیل زده ومحروم شهرستان به یاری مستمندان شتافت و  بیش از ۱۰ تن آرد در بین خانوارهای محروم و مستضعف شهرستان توزیع کرد.

نازلی افزود: همچنین به‌منظور اشتغالزایی، گوسفند مولد به افراد نیازمند و جویای کار در این مناطق تحویل داده شد.

وی با اشاره به توزیع البسه بین فرزندان خانواده‌های محروم تصریح کرد: تمام تلاش ما در روز میلاد امام زمان (عج) شادکردن دل محرومان و مستضعفان در این شهرستان بود.

انتهای پیام/80014/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول