اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز «رزمایش همدلی و مهربانی» در قشم/ بسیجیان به اشاره رهبری لبیک گفتند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: «رزمایش همدلی و مهربانی» با تهیه و توزیع 220 بسته حمایتی به ارزش 286 میلیون ریال به همت بسیجیان در جزیره قشم آغاز شد.

آغاز «رزمایش همدلی و مهربانی» در قشم/ بسیجیان به اشاره رهبری لبیک گفتند

محمد سالاری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم، اظهار داشت: بسیجیان جزیره قشم کلید واژه «رزمایش همدلی و مهربانی» را از بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت خجسته عید نیمه‌شعبان و میلاد مهدی موعود(عج) اقتباس و وارد میدان شدند.

وی افزود: بسیاری از خانوارها تحت تاثیر بیماری کووید-19 با مشکلات معیشتی رو به رو هستند و از این رو تمام توان خود را برای کمک به این خانوارها به کار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: قرارگاه‌های تحول محلات شهرستان قشم به همراه خیران پای کار آمده و در گام نخست رزمایش همدلی و مهربانی 220 بسته حمایتی آماده شد.

سالاری ارزش هر بسته را یک میلیون و 300 هزار ریال عنوان و ابراز داشت: تهیه و توزیع این بسته‌ها با مجموع ارزش ریالی 286 میلیون ریال به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: هر بسته شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، پنیر، قند، ماکارانی، سویا، حبوبات و رب گوجه فرنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: این اقدام سرآغاز رزمایش همدلی و مهربانی در جزیره قشم بوده و اقدامات اتی با گستره بیشتری طراحی و اجرا خواهد می‌شود.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول