اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز تولید ماسک در قرارگاه رضوی منطقه ۶ تهران

همزمان با سالروز میلاد حضرت قائم(عج) با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و دفتر آستان قدس رضوی در تهران کارگاه تولید ماسک و لباس ایزوله در محل شهرداری ناحیه ۵ آغاز به کار کرد.

آغاز تولید ماسک در قرارگاه رضوی منطقه ۶ تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران در افتتاح این قرارگاه جهادی با اشاره به وجود مراکز متعدد بیمارستانی در این منطقه اظهار داشت : خادمیاران رضوی منطقه ۶ به صورت خودجوش و آتش به اختیار در قالب نذورات سلامت با هدف پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به مشارکت در تولید ماسک می‌کنند.

وی افزود: این قرارگاه  با تولید روزانه بیش از هزار ماسک بهداشتی در شکست ویروس کرونا و تأمین نیازهای بیمارستان‌های سطح محدوده نقش موثری ایفا می‌کند.

شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به افتخار میزبانی شهرداری ناحیه ۵ این منطقه از خادمان رضوی، خاطرنشان کرد: این قرارگاه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا بصورت روزانه و با مشارکت ۲۰ نفر از بانوان خادمیار و مدافعان سلامت رضوی به تولید ماسک و لباس ایزوله با رعایت استانداردهای پزشکی می‌پردازد.

فرهادی ادامه داد: هزینه‌ تهیه‌ پارچه‌های مورد استفاده در کارگاه توسط خیران تأمین  و ماسک‌های تولیدی به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ابراز داشت: شهروندان محترم می‌توانند نذورات خود را از طریق دفتر آستان قدس منطقه ۶ در اختیار این قرارگاه قرار دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول