اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

به‌زودی وضعیت شاغلین «بازار شب» بندرعباس روشن می‌شود + فیلم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: هدف اصلی از جابجایی شب بازار بندرعباس، حفظ سلامت و جان مردم است.

به‌زودی وضعیت شاغلین «بازار شب» بندرعباس روشن می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس در خصوص تخریب شب بازار بندرعباس اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، دستورالعملی وزارت کشور در خصوص ساماندهی مشاغل موقت به استان‌ها ارسال شد.

 

 

وی افزود: در این راستا فرماندار شهرستان بندرعباس و شهردار بندرعباس تکلیفی به آن‌ها ابلاغ شد تا در خصوص ساماندهی بازار شب بندرعباس و سایر مشاغلی که محل تجمع و تکثر افراد بودند، اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان این که دو رویکرد اساسی در این ساماندهی وجود داشت که باید به اجرا درمی‌آمد، عنوان داشت: ساماندهی حفظ سلامت و حفظ جان افرادی بود از صاحبین حرف تا خریداران و مشتریان، در این راستا تأکید استاندار هرمزگان بر حفظ کرامت و رعایت وضعیت معیشتی مردم باشد که پیشنهاد مشترک فرماندار و شهردار بندرعباس بر این بود که ساماندهی در بازارچه 22 بهمن بندرعباس صورت بگیرد.

مدرس خاطرنشان کرد: ملاقاتی هم با ذی‌نفعان این موضوع نیز صورت گرفت و پیشنهاد‌های مختلفی از جمله ساماندهی در ساحل بندرعباس ارائه دادند که به دلیل مقررات قانونی نیز امکان این امر وجود نداشت و محل‌های جدیدی که سازگار با شرایط شهرسازی است را فرمانداری بررسی کند

وی اضافه کرد: از همکاری و مشارکت صاحبان مشاغل را در این موضوع تقدیر می‌کنم، از نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان خواهش می‌کنم در حوزه حفظ سلامت نیز همراهی کرده و کمک به این امر کنند.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با پیگیری فرماندار و شهردار بندرعباس این موضوع به‌سرعت تعیین تکلیف شده و حق‌وحقوق مردم نیز رعایت شود، در این راه قطعاً تمامی تلاش مسؤولان کسب رضایت شهروندان و حفظ سلامت و جان افراد است.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول