اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

کیهانیان: مجلس یازدهم می‌تواند ضامن تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» باشد

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم می‌تواند ضامن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد، گفت: نمایندگان مجلس آینده باید برای سکانداری کشتی قوه مقننه حفره‌ها و شکستگی آن را جبران و مسدود کنند.

کیهانیان: مجلس یازدهم می‌تواند ضامن تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» باشد

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به اولویت‌های مجلس یازدهم اشاره و اظهار کرد: اگراولویت مجلس یازدهم انسداد حفره‌های بی اعتمادی به‌جامانده از مجلس دهم باشد می‌توان به آینده امیدوار بود.

وی افزود: برآیند عملکرد مجلس دهم با تمام فراز و نشیب‌هایی که منجر به تصمیمات و تحولات عجیب و غریب در کشور شد، حفره‌های بی‌اعتمادی  را افزایش داده و کشتی خانه ملت را ناامن و از حائز شرایط راس امور بودن انداخت. 

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی تصریح کرد: از جمله مصادیق می‌توان به مواردی چون بی توجهی و عدم تحقیق و پژوهش به معاهدات بین للمللی مثل برجام ، سند۲۰۳۰ ، fatf، پالرمو در مباحث داخلی می‌توان فرار وزرا از استیضاح با استعفا و جابجابجایی در وزارتخانه‌ها ، عدم رصد اعتبارات و بودجه‌های مصوب حوزه‌های انتخابی خود، عزل و نصب‌های فامیلی، مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، غارت بیت‌المال ، عدم رسیدگی به حقوق‌های نجومی، تورم زودرس نسبت به همه دوره‌های گذشته، عدم پیگیری قانون‌های مصوب و ایجاد مشاغل خفیف مثل کولبری و از این قبیل را می‌توان نام برد.

کیهانیان با بیان اینکه مجلس یازدهم ضامن تحقق بیانیه گام دوم مطرح شده توسط مقام معظم رهبری است، گفت: نمایندگان دوره یازدهم برای سکانداری کشتی قوه مقننه باید حفره‌ها و شکستگی آن را جبران و مسدود کنند و با اصلاح قوانین ، استعفا و یا جابجای وزرا در هنگام استیضاح را ملغی و وزیر خاطی ضمن جوابگویی اشتباهات خود  دیگر در جایگاه وزارت قرار نگیرد.

به اعتقاد وی مجلس یازدهم باید قانون از کجا آورده اید را به اجرا گذاشته و ثروتهای نامتعارف مسئولین به بیت المال باز گردد و قانون جابجایی قرارداد پرسنل از شرکتی به سازمان مادر و مرجع را اجرایی کند.

وی می‌گوید که ساماندهی قوانین مربوط به گردش اقتصادی در بخشهای تولیدی، توزیعی و خدماتی، بازسازی دستگاههای نظارتی و امنیتی کشور برای انجام دقیق ماموریتهای ذاتی بجای در گیر شدن در سمتهای اجرایی و مدیریتی کشور، جایگزینی شرکتهاو تعاونی های مردمی بجای شرکتهای فرمایشی درون سازمانی و نظارت کافی و وافی بر اجرای قوانین موجوددر عرصه های محلی، ملی و بین المللی می‌تواند توسط مجلس یازدهم صورت بگیرد.

کیهانیان در پایان گفت: امید است مجلس یازدهم بتواند مجلسی در شان ملت بزرگ ایران، منویات رهبر معظم انقلاب برای تحقق دولت اسلامی، کشور اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی را به تصویر کشیده و احیاگر آرمان‌های انقلاب برمبنای وصیت نامه حضرت امام (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، احیاگر فرهنگ پاسخگویی مسئولین در تمام سطوح کشور و همچنین و  مطالبه‌گری مردم را برمبنای خواسته‌های اقشار مختلف و اصلاح قوانین به نفع مردم را نهادینه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول