اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از ۳ المان شهری در جویبار/زیرسازی محور جویبار به کوهی‌خیل در حال انجام است

به‌مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، در آئینی سه طرح فرهنگی و عمران شهری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جویبار به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۳ المان شهری در جویبار/زیرسازی محور جویبار به کوهی‌خیل در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری جویبار، همت محمدنژاد شهردار جویبار در رونمایی از تندیس در میادین شهر جویبار با بیان اینکه به‌مناسبت نیمه شعبان رونمایی از ۳ تندیس در میدان آزادگان، میدان ۹ دی و پهلوان نوروزیان انجام شد، اظهار کرد: میدان آزادگان در سال ۹۸ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امروز تندیس این میدان که نماد یک آزاده بوده با مبلغ ۳۵ میلیون تومان انجام شد.

 

 

وی با اعلام اینکه تندیس میدان ۹ دی با هزینه ۲۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، افزود: تندیس پهلوان مرحوم حسین نوروزیان با مشارکت مردم کلاگرمحله انجام شده و هزینه اجرایی تندیس آن ۲۰ میلیون تومان بوده است.

شهردار جویبار با اشاره به اینکه کار زیرسازی محور جویبار به کوهی‌خیل در حال انجام است، ادامه داد: اگر پیمانکار با ما همکاری‌های لازم را داشته باشد، سعی خواهیم کرد این محور از میدان آزادگان تا سه راه شورکا در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری برسد.

 

 

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر جویبار با اشاره به اینکه میدان آزادگان به درخواست فرماندار و آزادگان شهرستان در کمیسیون نامگذاری شورا مورد بررسی قرار گرفت، گفت: بعد از تأیید این مصوبه ساخت میدان و تندیس آن توسط شهرداری و شورا ی شهر جویبار آغاز شد.

محمد فقیه‌جویباری افزود: میدان ۹ دی به‌واسطه گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی و به درخواست خود شهروندان  در کلاگرمحله به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: با صحبت‌های انجام شده با پیمانکار پروژه تعریض محور جویبار به کوهی‌خیل، روند اجرایی آن از ابتدای خرداد شروع خواهد شد و در حال حاضر کار زیرسازی این محور در حال انجام است.

در ادامه همت بخشیان عضو شورای اسلامی شهر جویبار با اشاره به اینکه بیمارستان عزیزی، سپاه و بسیج و به همراه شهرداری بیشترین نقش را برای مقابله با ویروس کرونا داشته‌اند، اظهار کرد: در تمامی محلات توزیع ماسک و مواد ضدعفونی توسط شهرداری انجام شده است.

وی در پایان با اعلام اینکه نصب بنرهای مقابله با کرونا در میادین و محلات شهر انجام شده است، افزود: حداقل ۱۰ مرحله ضدعفونی محلات شهر توسط شهرداری انجام شده است، بیان کرد: در پنج مرحله و در هر مرحله بیش از ۳ هزار ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول