اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

توزیع بیش از ده‌هزار بسته بهداشتی برای مقابله با کرونا بین جانبازان و خانواده معظم شهدا

مسئول ایثارگران کل سپاه گفت که بیش از ده هزار بسته بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا بین جانبازان و خانواده معظم شهدا در سراسر کشور توزیع شده است.

توزیع بیش از ده‌هزار بسته بهداشتی برای مقابله با کرونا بین جانبازان و خانواده معظم شهدا

سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران کل سپاه در گفت و گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، از توزیع بسته‌های جدید بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده بین جانبازان بستری در آسایشگاه ها خبر داد و گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم پیشگیری از انتشار این ویروس بین جانبازان خصوصا جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی، بیش از ۱۵۰۰ بسته بهداشتی تا پایان سال گذشته میان جانبازان توزیع شد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به رسیدگی ویژه به جانبازان بستری در آسایشگاه¬ها برای جلوگیری از ابتلای این عزیزان به این بیماری، با همکاری بنیاد تعاون سپاه، ۵۰۰ بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در آسایشگاه¬های امام خمینی(ره)، ثارالله و شهید بهشتی تهران توزیع شد.

سردار شریفی گفت که همچنین با هماهنگی های صورت گرفته بیش از ۶۰۰۰ بسته مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده بین جانبازان بسیجی و پاسدار بالای ۷۰درصد در استان ها توسط سپاه های استانی توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۰۰۰ بسته بهداشتی برای مقابلع با کرونا توسط سپاه های استانی بین خانواده معظم شهدا توزیع شده و روند توزیع بسته های جدید همچنان ادامه دارد.

به گفته مسئول ایثارگران سپاه این بسته های بهداشتی شامل دستکش یکبار مصرف، ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول