اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۳۰ رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح شبکه برق در سمنان

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای ۳۰ رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق در این استان خبر داد.

اجرای ۳۰ رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح شبکه برق در سمنان

سیدمحمد حسینی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به‌منظور اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق فرسوده، قدیمی و عارضه دار، ۳۰ رزمایش خدمت متعالی در استان سمنان به اجرا درآمده است. 

وی گفت: در این رزمایش‌ها، با تجمیع امکانات و بسیج نیروی انسانی و با حضور نیروهای عملیاتی، پشتیبانی، پیمانکاران و ناظران، ظرف کمترین مدت‌زمان ممکن و بر اساس سناریوی طرح، حجم وسیعی از خطوط برق‌رسانی، تجهیزات و تأسیسات توزیع برق بهسازی می‌شود.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این‌که ۲۴۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و عملیاتی در این رزمایش‌ها استفاده شده است، افزود: ۹۸۶ نفر نیروهای اجرایی مدیریت‌های توزیع برق در شهرستان‌های استان، جهت اجرای این تعداد از رزمایش‌ها مشارکت داشتند.

حسینی‌نژاد با بیان این‌که حجم عملیات اجرایی به میزان چهار هزار و ۱۴۰ نفر ساعت است، تصریح کرد: انرژی تأمین نشده در رزمایش‌های سال قبل، ۲۱ مگاولت برآورد شده است.

وی همچنین با ابراز این‌که در رزمایش‌های سال قبل، ۱۵۹ روز صرفه‌جویی در روزهای کاری را رقم زده است، یادآور شد: صرفه‌جویی صورت گرفته در زمینه انرژی، ۱۳۱ مگاولت آمپر است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان به احداث و اصلاح ۲۹۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط به‌منظور افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق اشاره و خاطرنشان کرد: بهسازی ۸۴ ایستگاه هوایی توزیع برق، ازجمله اقدامات به انجام رسیده در این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

حسینی‌نژاد با عنوان این‌که ۱۵۰ پایه جدید نصب و پایه‌های فرسوده نیز جمع‌آوری‌شده است، اضافه کرد: تعویض ۴۱ دستگاه کات اوت و برق‌گیر، از دیگر فعالیت‌های صورت‌گرفته محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که بر اساس برنامه‌ریزی پیش‌بینی‌شده، ۱۸۸ دستگاه کلمپ و ارتباط شبکه بهسازی شده است، ادامه داد: سه هزار و ۳۸۷ مقره، پایه مقره و کنسول در این طرح‌های جهادی- ضربتی تعویض شده است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان این‌که عملیات سرویس و آچارکشی دو هزار و ۸۵۳ پایه برق در رزمایش‌های سال گذشته به اجرا درآمده است، تأکید کرد: اصلاح و بستن سه هزار و ۷۶۸ اصلی شبکه و اسپیسر، به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات به انجام رسیده است.

حسینی‌نژاد با اشاره به این‌که اصلاح ۲۳ انشعاب اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: پنج دستگاه پست هوایی توزیع برق، در رزمایش‌های خدمت متعالی سال قبل در استان سمنان نصب شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول