اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کمبود غسال و غساله نداریم

مدیرعامل آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: در فضای مجازی برخی مطالب از قبیل کمبود غسال و غساله در وادی رحمت وجود دارد که ضمن تکذیب این موضوع، با قاطعیت عرض می‌کنم که ما هیچ کمبودی از این لحاظ نداریم.

کمبود غسال و غساله نداریم

فرخ جلالی، مدیرعامل آرامستان‌های شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: همانطور که در همه مصاحبه‌ها گفته‌ام، بعد از شیوع کرونا در عرض ۷۲ ساعت یک غسالخانه بحران برای تغسیل متوفیان کرونا احداث کردیم تا با رعایت تمام نکات بهداشتی، این متوفیان غسل و کفن شوند.

وی با اشاره بر برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر کمبود غسال و غساله در وادی رحمت تبریز، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد بلکه همه کادر غسال و غساله ما آماده‌باش بوده و هیچ کمبودی از این لحاظ نداریم.

مدیرعامل آرامستان‌های شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: غسال و غساله‌های ما بدون اینکه از زیر کار زده و یا از شستشوی متوفیان در اثر کرونا خودداری کنند، با جان و دل در این میدان وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: الحمدالله نیروهای غسال و غساله تبریز به‌صورت شیفتی در حال انجام وظیفه هستند و هیچ کمبودی از این لحاظ نداریم و قطعا اگر نیازی باشد، اعلام نیاز خواهیم کرد که تاکنون چنین نیازی احساس نشده است.

جلالی با بیان اینکه برخی‌ در فضای مجازی دست به انتشار اخبار بدون منبع می‌زنند و به‌عبارتی کاسبی و یا سوءاستفاده از احساسات مردم است، بیان داشت: از همان ابتدای شیوع کرونا در استان، تمام مسائل آموزشی و بهداشتی به غسال و غساله‌ها داده شد و همه این نیروها به‌صورت تخصصی و آموزش‌ دیده و تحت نظر پزشک در حال انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول