اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم تخلف اصناف را به سامانه 190 گزارش دهند

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در موفقیت طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: مردم واحدهای صنفی متخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنند.

مردم تخلف اصناف را به سامانه 190 گزارش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌اله غلامی روز شنبه در حاشیه بیست و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: قطعا قوی‌ترین سیستم نظارت، نظارت مردمی است و در حوزه سلامت و بهداشت نیز این نظارت می‌تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به ملزم شدن واحدهای صنفی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: فعالیت این واحدها منوط به اجرای این دستورالعمل‌ها است و عدم اجرای آن منجر به پلمب مجدد آن واحد صنفی خواهد شد که قطعا خوشایند اصناف نیست.

وی گفت: البته جدای از نظارت مردمی، سیستم بازرسی گسترده‌ای با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، استانداری و اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی بر روند فعالیت اصناف نظارت دارند.

غلامی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت صنوف کم‌خطر از امروز، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از حمل و نقل عمومی به منظور مدیریت ترددها فعالیت خود را آغاز کردند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا ادامه داد: ظرفیت بی‌آرتی‌های شهری با حضور نیروی انتظامی کنترل شد و به مردم نیز توصیه می‌شود، در راستانی قطع زنجیره کرونا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به ضرورت اجرای دستور العمل‌های بهداشتی در موفقیت طرح فاصله‌گذاری هوشمند، گفت: مردم واحدهای صنفی متخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۱۹۰ معرفی کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول