اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت 1100 دانشجوی بسیجی مازندران در حوزه مبارزه با کرونا +فیلم

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران از فعالیت قریب به 36 گروه جهادی و قریب به هزار و 100 دانشجوی بسیجی و محلات در حوزه مبارزه با کرونا خبر داد.

فعالیت 1100 دانشجوی بسیجی مازندران در حوزه مبارزه با کرونا +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدامیر سادات‌کرمی در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات این سازمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت و از فعالیت قریب به ۳۶ گروه جهادی و قریب به هزار و ۱۰۰ دانشجوی بسیجی و محلات در حوزه مبارزه با کرونا خبر داد.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۲۱ کارگاه تولیدی توسط بسیج دانشجویی و قرارگاه مبارزه با کرونا در استان افزود: کارگاه تولید ماسک در شهرهای ساری، بابل و آمل، کارگاه تولید آستین تنکابن، کارگاه تولید پاپوش و شیلد از جمله این کارگاه‌هاست.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران همچنین از تولید و توزیع قریب به ۱۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی خبر داد و خاطرنشان کرد: از این محلول‌ها برای ضدعفونی کردن معابر و اماکن در ساری و شهرهای دیگر استفاده شد.

سادات کرمی همچنین به تولید ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و یادآور شد: این مقدار محلول در زمان نیاز در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان قرار گرفت.

وی به همکاری کارگاه‌های بسیج دانشجویی و بسیج جامعه زنان و نواحی شهرستان و بسیج محلات در حوزه تولید ماسک اشاره کرد و افزود: تا امروز ۲۶۰ هزار ماسک در استان تولید شده است، همچنین تولید ۳۰۰ عدد گان پزشکی، هزار عدد کلاه، هفت هزار دستکش یکبار مصرف، سه هزار شیلد محافظ صورت، سه هزار پاپوش و ۶ هزار آستین یک بار مصرف توسط بچه‌های تنکابن از جمله اقدامات این قرارگاه بود.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران از توزیع ۵ هزار بسته بهداشتی و ۳۰۶ بسته معیشتی خبر داد و بیان کرد: همچنین ۹۱ نفر توسط بچه‌های علوم پزشکی به کادر درمان مراکز درمانی و بیمارستانهای استان تزریق شدند.

سادات کرمی از توزیع ۳ هزار و ۶۰۰ بسته شب عیدی در بین تمام کادر درمان بیمارستان‌‌های درگیر با کرونا و همه بیماران کرونایی استان به همت بانوان بسیج جامعه زنان خبر داد و افزود: ما به یقین رسیدیم در کشور هر جا نیازمندی‌ها به اوج خود رسیده بود و افرادی اعتقاد به ظرفیت داخل نداشتند با حضور مجاهدانه بسیجیان آن نیار مرتفع شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول