اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تهیه 90 بسته حمایتی غذایی توسط زوج هنرمند مشهدی برای نیازمندان

حسین اکبرپور و ندا محمدی یک زوج هنرمند فعال در تئاتر در مشهد هستند که تصمیم گرفتند، با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی برای نیازمندان حاشیه شهر بسته‌های حمایتی غذایی و بهداشتی تهیه کنند.

تهیه 90 بسته حمایتی غذایی توسط زوج هنرمند مشهدی برای نیازمندان

حسین اکبرپور هنرمند اهل مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، درباره طرح خودجوش کمک به نیازمندان اظهار کرد: چند روز پیش طی نقل قولی که از یکی از هنرجویان شنیدم متوجه شدم عده‌ای از مردم در این وضعیت قرنطینه در مضیقه هستند و به‌علت کار نکردن وضعیت مالی‌شان بحرانی شده است.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: با حسابی که کردم اگر تنها خودمان می‌خواستیم کمک کنیم نهایتا می‌توانستیم به هشت خانواده بسته حمایتی بدهیم ولی با مشورتی که با همسرم کردم به این نتیجه رسیدیم با استفاده از فضای مجازی خودمان که نسبتا شناخته شده هم هست به‌صورت عمومی اعلام کنیم و با اعتبارمان کمک بیشتری را جمع کنیم.

وی توضیح داد: تا زمانی که پولی واریز شود سعی می‌کنیم این طرح را ادامه دهیم و باقی پولی را که نمی‌شود با آن خریدی انجام داد به خیریه اعطا کنیم.

اکبرپور بیان کرد: مناطق التیمور و پنج تن از مناطقی است که تصمیم گرفتیم طی این طرح به آن‌ها کمک کنیم و بیشتر خانواده‌های مستاجر، بی‌سرپرست و قشر کارگر را مدنظر قرار دادیم.

این کارگردان تئاتر درباره محتوای هر بسته حمایتی اظهار کرد: این بسته‌ها شامل مواد غذایی از جمله برنج 10 کیلویی، سویا، کنسرو لوبیا و قارچ، ماکارونی، سیب‌زمینی، پیاز، شکر، روغن نباتی، رب، مرغ، عدس و یک قالب پنیر هستند که تا کنون 90 بسته را با مبلغ 16 میلیون تومان خریداری کرده‌ایم.

وی درباره کمک‌هایی که از این به بعد ممکن است به حسابشان واریز شود، تاکید کرد: اگر مبلغ قابل توجهی باشد این طرح را در ماه مبارک رمضان هم ادامه می‌دهیم و اگر مبلغ زیادی نشد آن را برای کمک به نیازمندان به یک معین و خیّر می‌دهیم.
 
اکبرپور گفت: این بسته‌ها ظرف تا فردا در مناطق هدف توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول