اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همدلی و اقدامات جهادی توطئه دشمنان را خنثی کرده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همدلی و حضور ملت در اوج سختی‌ها و اقدامات نیروهای جهادی در کنار هم توانسته بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

همدلی  و اقدامات جهادی توطئه دشمنان را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، صبح امروز در جمع شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی اصول و فنون پرستاری مرکز آموزش امام رضا(ع)، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مبارزه با کرونا در استان همدان، اظهار کرد: گرفتاری که امروز اکثر کشورهای دنیا درگیر آن هستند، نشان‌دهنده ضعف ذاتی بشر است.

وی افزود: ثبوتا انسان دارای ضعف ذاتی است، اما این ویروس چشم بشری را که حرف از ابرقدرتی و تکنولوژی می‌زد را باز کرد و به وضوح مقدار ضعف خودش را دید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه این ویروس ثابت کرد که بشر به قدرت برتر نیازمند است، گفت: بشر فهمید که باید به یک نقطه اتکا قوی‌تری تکیه کند و آن نقطه نیز، ولی خداست.

وی با اشاره به حضور جدی و داوطلبانه مردم در عرصه‌های مبارزه با کرونا تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا نمی‌توان جوان‌هایی را نام برد که مثل جوانان این کشور نیمه شب برای ضدعفونی معابر حاضر شوند و قربت‌الی‌الله، بدون پول و چشمداشتی‌، به مردم خدمت‌رسانی کنند.

شعبانی با اشاره به اقدامات ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان، خاطر نشان کرد: انصافا مردم ظرفیت وجودی خودشان را در این مسئله به تعبیر رهبر معظم انقلاب، به خوبی به رخ جهانیان کشاندند.

وی با بیان اینکه هر جا با مشکلی روبرو بودیم، مردم در قالب گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی حاضر شده‌اند، مطرح کرد: یک روز حضور در عرصه شهادت و ایثار، یک روز در نبرد با داعش و مسائل دیگر و امروز در مقابله با کرونا.

امام جمعه همدان گفت: شاهد هستیم که جوانان به صورت جهادی و شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی هستند و این نشانه حکومت مردمی است که مردم پای کار حاکمیت و همراه حاکمیت هستند.

وی تفاوت دوم کشور را، اتکای آن به امدادهای الهی عنوان کرد و گفت: در شرایطی که آمریکا شدیدترین تحریم‌ها را بر کشور اعمال کرده و با وجود آن که حرف از کمک می‌زند، عملا راه‌های ورود دارو به کشور را بسته است، اما ملت ما با ایستادگی و توانایی توانسته مشکلات را مدیریت کند و این کار جای تقدیر و تشکر دارد.

شعبانی اظهار داشت: همدلی و حضور ملت در اوج سختی‌ها و اقدامات نیروهای جهادی در کنار هم توانسته بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول