اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشت 22 واحد تولیدی به عرصه تولید

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه با پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضایی در سال ۹۸ از تعطیلی 22 واحد تولیدی در استان جلوگیری شد، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از 400 کارگر واحدهای تولیدی تعطیل شده با پیگیری‌های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی به سر کار بازگشته‌اند.

بازگشت 22 واحد تولیدی به عرصه تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در تشریح اقدامات و عملکرد دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ و همزمان با افزایش فشارهای اقتصادی به تولیدکنندگان، فعالین حوزه صنعت و اقتصادی کشور و افزایش مراجعات و درخواستها  از خدمات این ستاد، بحمدالله توفیقات خوبی  حاصل شده است. 
وی با بیان اینکه در خصوص احیای واحدهای اقتصادی و رفع موانع تولید، ستاد استانی اقتصاد مقاومتی با تشکیل جلسات منظم  و پیگیری‌های مستمر در راستای تحقق اهداف قوه در این زمینه افزود: فعال سازی شرکتها و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال مشکل دار  بازدید از واحدهای صنعتی استان  مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله فعالیتهای این ستاد طی یکسال گذشته بود. 
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون چهار واحد تولیدی بزرگ با بیش از 400  کارگر با پیگیری‌های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی از وضعیت کاملا تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند، همچنین در این مدت با مداخله موثر و مجدانه ستاد، از تعطیلی حداقل 18 واحد تولیدی و اقتصادی به لحاظ  بروز برخی مشکلاتشان با اشخاص حقیقی و حقوقی، جلوگیری به عمل آمده است.
صادقی نیارکی مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز را از دیگر سیاستها و فعالیتهای این ستاد اعلام کرد و ادامه داد: موضوع  مبارز با مفاسد اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و از سیاستهای برنامه تحولی قوه قضاییه بوده که در این راستا دادگستری استان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داد که در این زمینه می‌توان به تشدید مبارزه با مصادیق بارز فساد اقتصادی نظیر قاچاق و احتکار اشاره کرد. 
عالی‌ترین مقام قضایی استان زنجان همچنین از تشکیل پرونده علیه زمین خواران کلان در منابع طبیعی و مجموعه موسوم به گاوازنگ، برخورد با برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان و تشکیل پرونده کیفری مربوط به یکی از سهام داران عمده یکی از شرکتهای بزرگ در زنجان  خبر داد.
وی گفت: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بخش دیگری از فعالیتهای ستاد مقاومتی دادگستری کل استان بوده که از ابتدای سال 98 تا پایان آن مجموعا از 16 واحد تولیدی و صنعتی استان بازدید به عمل آمده و  ضمن استماع مشکلات این واحدها دستورات لازم برای پیگیری و رفع موانع ومشکلاتشان صادر شده است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول