اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعالیت ۱۳۸ مرکز شبانه‌روزی بهزیستی در آذربایجان‌شرقی/ خدمات به ۷ هزار مددجو

سرپرست اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی از فعالیت ۱۳۸ مرکز شبانه روزی بهزیستی در سراسر استان خبر داد.

فعالیت ۱۳۸ مرکز شبانه‌روزی بهزیستی در آذربایجان‌شرقی/ خدمات به ۷ هزار مددجو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرگل صحاف امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در استان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه این اداره‌کل در حفظ و حمایت از مددجویان و افراد و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت: در استان ۷ هزار مددجو داریم که با ایجاد هماهنگی، تمهیدات و اقدامات لازم بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این مراکز به‌طور وسیع  و در سطح گسترده اجرا می‌شود.

وی از راه‌اندازی سامانه خود ارزیابی در حوزه بهزیستی استان خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای یک‌هزار مهدکودک صورت گرفته و اورژانس اجتماعی اداره‌کل با شماره ۱۲۳ آماده ارائه خدمات به جامعه هدف در استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه بر لزوم همکاری بیش از پیش مجموعه ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد.

میر احد حسینی افزود: با توجه به سطح و گستردگی خدمات مجموعه ادارات به جامعه هدف، ارتقاء سطح خدمات و افزایش همکاری بین دستگاه‌ها در استان یک ضرورت است و باید با تمام توان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای رضایتمندی مردم و ارائه خدمات به آنان تلاش کنیم.

وی، سال 98 را سالی پر از حوادث و اتفاقات طبیعی و .. عنوان کرد و متذکر شد: خوشبختانه در سال 98 شاهد همکاری بسیار تنگاتنگی میان مجموعه‌ ادارات بودیم که این نشان از عشق و علاقه خدمت به مردم و آحاد جامعه و نقش بسیار بالا و بی‌بدیل این مجموعه‌ها در رضایتمندی مردم داشت.

حسینی با بیان نقش بسیار مهم و اثربخش ادارات در کسب رضایتمندی مردم خاطرنشان کرد: مسوولیت‌های فردی و سازمانی هر یک از همکاران نقش تعیین‌کننده‌ای در کارآمدی سازمان ایفا می‌کنند و باید از این منظر بتوانیم اهداف و برنامه‌های ترسیم شده از سوی وزارت متبوع رضایت مردم را از خدمات ارائه شده حاصل نمائیم و این امر با خدمات صادقانه و عاشقانه و همکاری همه فراهم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در استان در بخش دیگری به اهمیت کار و سازمان اشاره کرد و بیان داشت: اهمیت کار در اولویت امورات قرار دارد و انبیاء الهی نیز با جهد و تلاش و ممارست توانسته‌اند به نتیجه برسند که این نشان از ارزش و اهمیت کار و تلاش است.

 وی، به نقش ایمان و عمل در شرایط بحرانی اشاره و تصریح کرد: در شرایط پیچیده و بحران با فکر درست و صبر و بردباری و خویشتن‌داری می‌توان راهکارهای علمی و عملی را ترسیم و راه‌حل مناسبی را پیدا کرد و ایمان در این راستا نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

حسینی بر ضرورت تقسیم‌بندی و اولویت‌بندی برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: امور باید تقسیم‌بندی شوند تا ضمن ارتقاء سطح خدمات می‌توان در زمان مناسب و به موقع به اهداف ترسیم شده نائل شویم و به موقع عمل کنیم.

وی از تلاش یکایک مدیران که نقش بسیار ارزشمندی در تحقق اهداف و برنامه‌های راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته‌اند صمیمانه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با شکست کرونا و پشت سر گذاشتن مشکلات موجود سال پرخیر و برکت، توام با آرامش و موفقیت برای کشورمان باشد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول