اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ازدحام جمعیت زنگ خطری برای شیوع کرونا در بستان‌آباد / مردم اولویت اصلی را سلامت خود بدانند

ازدحام مردم روستاها برای ثبت‌نام کود و گازوئیل در بستان‌آباد زنگ خطری برای شیوع کرونا در این شهرستان بود که فرماندار این شهرستان از اتخاذ تدابیر لازم برای توزیع کود و گازوئیل در روستاها خبر داده است.

ازدحام جمعیت زنگ خطری برای شیوع کرونا در بستان‌آباد / مردم اولویت اصلی را سلامت خود بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، چند روزی بود که شاهد ازدحام جمعیت بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مقابل دفاتر پیشخوان بستان‌آباد بودیم که زنگ خطری برای گسترش ویروس کرونا در این شهرستان بود.

باوجود هشدارهای مکرر فرماندار بستان‌آباد مبنی بر اجتناب از حضور در اماکن پرتردد توسط مردم شهرستان، اما طی روزهای گذشته شاهد ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر پیشخوان دولت در بستان‌آباد بودیم.

این در شرایطی بود که طبق آخرین آمار اعلامی از سوی رئیس ستاد پیشگیری از کرونا بستان‌آباد، آمار کرونا در این شهرستان به یکباره با جهش هشت نفری به ۲۶ نفر رسیده است و آمار فوتی‌ها نیز با سه فوتی به پنج نفر رسیده است که با این شرایط اتخاذ تصمیمات مدیریتی و بازدارنده جهت جلوگیری از بحران شدیدتر ناشی از گسترش ویروس کرونا در شهرستان بستان‌آباد ضروری به نظر می‌رسید.

 همچنین انتظار می‌رود مردم شهرستان با درک شرایط موجود، توصیه‌های مسوولان را جدی گرفته و فاصله‌گذاری اجتماعی را جهت حفظ سلامت خود، خانواده و همشهریان رعایت نمایند.

از این رو، فرماندار بستان‌آباد نیز به گلایه‌های مردم از تجمعات در دفاتر پیشخوان برای ثبت‌نام گازوئیل و کود در روزهای کرونایی پاسخ داده است.

سید علی موسوی در جمع خبرنگاران  با اشاره به جلسات متعدد با روسای ادارات پست، جهاد، بخشداران و دهیاران در خصوص مشکلات توزیع کود و گازوئیل بین کشاورزان خاطرنشان کرد: مقرر شده است با همکاری دهیاران، کود و گازوئیل در روستاها توزیع شود و نیازی به مراجعه کشاورزان به دفاتر پیشخوان و ادارات مربوطه نیست.

فرماندار بستان‌آباد یادآور شد: کشاورزان عزیز فقط باید در سایت مشخص شده، ثبت‌نام کنند و مابقی اقدامات با همکاری دهیاران در محل روستا انجام خواهد شد.

فرماندار تاکید کرد: تخصیص سهمیه گازوئیل برای کشاورزان و صاحبان ادوات کشاورزی تا پایان خردادماه تمدید شده و کشاورزان نگران پایان مهلت تخصیص گازوئیل نباشند.

موسوی در پایان اولویت اصلی را سلامت مردم عنوان کرد و گفت: مردم در هر حالت ممکن اولویت اصلی را سلامت خود بدانند و به برخی شایعات که امنیت روانی مردم را به هم ریخته و موجب ایجاد تجمعات غیرضروری می‌شود، توجه نکنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول