اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمایت مالی آمریکا از کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی برای تخریب عراق

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از اقدام سفارت آمریکا در حمایت مالی از برخی کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی با هدف تخریب عراق خبر داد.

حمایت مالی آمریکا از کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی برای تخریب عراق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کریم علیوی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمانی گفت که برخی کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی از خارج حمایت مالی می‌شوند که باعث ایجاد تنش و هرج و مرج در عراق شده است.

علیوی در مصاحبه با روزنامه قطری «العربی الجدید» افزود که چنین کانال‌ها و شبکه‌هایی از طریق انتشار اخبار کذب و میزبانی تحلیلگران و محققان فرقه‌ای باعث ایجاد تنش و هرج و مرج در عراق می‌شوند.

به نقل از وبگاه «المعلومه» علیوی همچنین گفت: «از دولت خواستیم که این کانال‌ها و شبکه‌ها را فیلتر کرده و مانع استمرار فعالیت آن شوند و منتظر پاسخ دولت هستیم».

وی در پاسخ به این سوال که آیا سفارت آمریکا در حمایت از روزنامه‌نگاران برای ایجاد جبهه‌های مشخص نقش دارد؟ گفت: «سفارت(آمریکا) برای تخریب عراق تلاش می‌کند و نه تنها گروه‌های دوست ایران بلکه تمامی احزاب ملی را هدف قرار می‌دهد».

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول