اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سیر صعودی مبتلایان به کرونا در دالاهو/ پذیرش میهمانان نوروزی؛ عامل قرمز شدن وضعیت منطقه

فرماندار شهرستان دالاهو با اشاره به سیر صعودی مبتلایان به کرونا در این منطقه گفت: هیچ چیز تغییر نکرده و خطر انتقال کرونا کماکان وجود دارد و همه ما باید آن‌ را به‌عنوان یک تهدید جدی و حتمی باور کنیم.

سیر صعودی مبتلایان به کرونا در دالاهو/ پذیرش میهمانان نوروزی؛ عامل قرمز شدن وضعیت منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرم محمدی امروز در دوازدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان دالاهو اظهار داشت: متاسفانه روند شیوع کرونا ویروس در حوزه شهرستان سیر صعودی داشته است.

وی ادامه داد: هیچ چیز تغییر نکرده و خطر انتقال کرونا کماکان وجود دارد و همه ما باید آن‌را به‌عنوان یک تهدید جدی و حتمی باور کنیم.

فرماندار دالاهو اضافه کرد: افراد مشکوکی که حاضر به دادن آزمایش نبوده و در مقابل کادر شبکه بهداشت و درمان مقاومت می‌کنند، براساس قانون تحت پیگرد قرار خواهند گرفت و حتما از آنان آزمایشات لازم نیز بعمل خواهد آمد.

محمدی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد متاسفانه حضور و پذیرش میهمانان نوروزی، بیشترین دلیل تغییر وضعیت شهرستان دالاهو از سفید به قرمز بوده است.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه عزیزی رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان و اقدامات صورت گرفته در موردکرونا ویروس را ارائه داد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول