اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توزیع ۱۲ هزار بسته گوشت تبرکی جمکرانی‌ها در ۳۰ استان

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اعلام قربانی ۱۱۰۰ راس گوسفند در روز نیمه شعبان و توزیع ۱۲ هزار گوشت آن میان نیازمندان گفت: طرح قربانی برای امام زمان(عج) با عنوان «رزمایش همدلی و زمینه‌سازی جامعه مهدوی» در ماه رمضان اجرا می‌شود.

توزیع ۱۲ هزار بسته گوشت تبرکی جمکرانی‌ها در ۳۰ استان

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در این مسجد همواره انجام می‌شود، اظهار کرد: این طرح در ایام ماه شعبان نیز با نیت سلامتی حضرت مهدی(عج) و رفع فتنه و بلا از عالم اجرا شد که مورد استقبال مومنان و خیران نیز قرار گرفت.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود:‌ در زلزله و سیل اخیر محموله‌های گوشت را هم که توسط خیران تهیه شده بود به غرب کشور و سیستان و بلوچستان و افراد محروم و مستضعف ارسال کردیم.

وی تصریح کرد: به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و مشارکت مسجد مقدس جمکران در روز نیمه شعبان ۱۱۰۰ راس گوسفند قربانی شد که در قالب ۲۵ تُن گوشت تبرکی برای اهدا به ۱۲ هزار خانواده نیازمند به ۳۰ استان ارسال شد.

حسین آبادی ابراز کرد: موضوع قربانی توسط مسجد مقدس جمکران در طول سال استمرار دارد و افرادی که علاقه‌مند هستند در این طرح شرکت کنند، می‌توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه (س) مراجعه کرده و یا از طریق کد دستوری #۳۱۳*۷۸۰* و انتخاب گزینه نذر قربانی در این طرح مشارکت کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: طرح قربانی توسط مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان تحت عنوان «رزمایش همدلی و زمینه سازی جامعه مهدوی» نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول