اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات در پردیس

امام جمعه پردیس از تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات در شهرستان پردیس خبر داد.

تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه پردیس بعدازظهر امروز جلسه هماهنگی برنامه های قرارگاه رزمایش مواسات این شهرستان در دفتر امام جمعه اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات روز ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) دستور ویژه ای صادر نمودند که در این ایام به وضع معیشتی نیازمندان جامعه رسیدگی ویژه بعمل آید.

وی گفت: دشمن در صدد این است که از هر راهی که می تواند به کشور صدمه بزند ولی نباید اجازه دهیم تا بتوانند به اهدافشان برسند.

حسینی افزود: باید جامعه هدف را طوی تعیین کنیم که بسته های معیشتی بصورت عادلانه بین نیازمندان توزیع شود.

در ادامه هر یک از مسوولان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل بعنوان جلسه مصوبات به تصویب رسید:

در این نشست ابتدا برقراری یک حساب بانکی بنام « قرارگاه مواسات شهرستان پردیس » با صاحب حسابی امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان در بانک قرض الحسنه رسالت بومهن مصوب شد و در دومین مصوبه مسئولین شهرستان موظف شدند در اسرع وقت و در چند گروه، بازدیدی از کارخانجات و شرکتهای سطح شهرستان بعمل آورند و ضمن خسته نباشید و خدا قوت، از این عزیزان تقاضا نمایند تا بصورت اختیاری نسبت به مساعدت به قرارگاه شهرستان اقدام لازم را انجام دهد.

در ادامه مصوب شد در اسرع وقت جلسه ای با حضور اصناف، فرماندهان پایگاه بسیج و ائمه جماعات جهت پیگیری برنامه های قرارگاه مواسات برگزار گردد.

از دیگر مصوب این جلسه معرفی اسامی تمام نیازمندان بصورت جامع شناسایی و اینکه این یک لیست واحد در اختیار قرارگاه قرار داده شود بود.

همچنین مقرر شد لیست تمامی مراکز خیریه، نیکوکاری و خیرین شهرستان شناسایی و در اختیار قرارگاه قرار داده شود و ائمه جماعات و مساجد شهرستان با تمام توان در قرارگاه فعالیت کنند و آمار نیازمندان را در اختیار قرارگاه قرار دهند.

در ادمه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پردیس میبایست طبق لیست ارسالی قرارگاه، نسبت به تأمین ارزاق نیازمندان شهرستان به تعداد مورد نیاز اقدام کند و همچنین قرارگاه نسبت به در اختیار قرار دادن بسته های معیشتی نیازمندان به مساجد، کمیته امداد و بهزیستی اقدام لازم را معمول نماید و توزیع این بسته ها نیز بعهده این نهادها قرار گرفت.

در مصوبات دیگر این نشست شهرداری های بومهن و پردیس نسبت به چاپ و نصب بنر از اقدامات و فعالیت‌های قرارگاه در سطح شهرستان اقدام لازم را انجام داده و همچنین اقدامات و فعالیتهای قرارگاه بصورت گسترده در فضای مجازی انتشار یابد تا عموم مردم شهرستان نیز در جریان کار قرار گیرند.

لازم به ذکر است اولین جلسه هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان پردیس با محوریت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان، حسن بابایی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، سرهنگ حمزه خانی فرمانده سپاه شهرستان، بابازاده عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس، حسن لاله رئیس شورای اسلامی شهر پردیس، احمد جوشنلو رئیس شورای اسلامی شهر بومهن، ثنایی نیک سرپرست شهرداری بومهن، ولی زاده مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس برگزار شد.

انتهای پیام/67016/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول