اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اجاره خوابگاه های دانشجویی از مالکان ساختمان ها مطالبه می شود

مدیر خوابگاههای خودگردان سما دانشگاه تربیت مدرس گفت:اجاره اسفندماه را از حدود ۵۸۰ نفر دانشجو دریافت نکردیم تا سهم کوچکی در پویش کمک به همنوع داشته باشیم همچنین اجاره ها از این پس نیز از سوی مالکان ساختمانها مطالبه می شود.

اجاره خوابگاه های دانشجویی از مالکان ساختمان ها مطالبه می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، آیدین بنازاده مدیر خوابگاه های خودگردان سما دانشگا تربیت مدرس با اشاره به اینکه  اجاره خوابگاه ها از این پس نیز از سوی مالکان ساختمانها مطالبه می شود، گفت: خوابگاه های خودگردان، مجموعه های کاملاً خصوصی هستند که از سوی هیچ نهاد و ارگانی حمایت مالی نمی شوند و پرداخت تمام هزینه های آن منوط به پرداخت های دانشجویان است همچنین با توجه به استیجاری بودن ساختمان های خوابگاهی و مبالغ بالای اجاره این ساختمان ها و هزینه های جاری و پرسنلی، تمامی این هزینه ها با وجود همه مشکلات تا به امروز پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده در دوره شیوع کرونا، ما با درک متقابل از مشکلات دانشجویان اعلام می کنیم که همین مشکلات را به نوعی دیگر و حتی با فشاری چند برابر برای تامین هزینه ها و مدیریت خوابگاهها بر دوش می کشیم.

بنازاده ادامه داد: با وجود تمامی هزینه های پرداخت شده، براساس وظیفه شرعی، انسانی و ملی خود، اجاره اسفندماه را از حدود ۵۸۰ نفر دانشجو دریافت نکردیم تا سهم کوچکی در پویش کمک به همنوع داشته باشیم.

مدیر مجموعه خدماتی- رفاهی دانشجویی سما با ذکر این مطلب که تنها خوابگاه خودگردان در کل کشور است که اجاره بهای اسفند را دریافت نکرده، گفت: ادامه این شرایط در بلاتکلیفی موجود با توجه به مطالب فوق مقدور نیست. ما مشکلات دانشجویان را درک و انتظاری متقابل داریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه خوابگاه های خودگردان سما دانشگاه تربیت مدرس شامل ۴ خوابگاه شهید پرورش، شهید نجات اللهی، شهید قدیری و خوابگاه شهید میرسرابی به مجموع ظرفیت ۵۸۰ نفراست ، تأکید کرد: مجموعه خوابگاههای خودگردان سما خود از بدنه دانشگاه و از جنس دانشجوست و به هیچ وجه خود را جدا از مجموعه دانشگاه و دانشجو نمی داند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول