اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کانون‌های خادمیاری رضوی در خراسان‌جنوبی پای کار رزمایش «کمک مؤمنانه»

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی گفت: ۱۱۵ کانون محله‌ای و تخصصی خادمیاری رضوی در خراسان‌جنوبی با محوریت مساجد و با همکاری سایر سازمان‌ها برای افزایش روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به نیازمندان پای کار می‌آیند.

کانون‌های خادمیاری رضوی در خراسان‌جنوبی پای کار رزمایش «کمک مؤمنانه»

محمدعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه دفتر آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی از بهمن‌ماه سال 95 راه‌اندازی شد، اظهار داشت: این مجموعه از آغاز تأسیس تاکنون برنامه‌ها و اقدامات مختلفی از قبیل کمک به محرومان، اعزام زائراولی‌ها، درمان بیماران نیازمند و غیره را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هفت هزار و 400 نفر در طرح خادمیاری رضوی در استان ثبت‌نام کردند، گفت: در طرح خادمیاری هر فرد در محل زندگی خود به نیت امام رضا(ع) باید حداقل تعهد شش ساعت خدمت داشته باشد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی از افتتاح 115کانون خادمیاری در استان خبر داد و مطرح کرد: از این تعداد 25 کانون تخصصی و 90 کانون محله‌ای هستند که کانون‌های محله‌ای وظیفه شناسایی محرومان و حلقه اتصال با کانون‌های موضوعی را عهده‌دار هستند.

ابراهیمی با اشاره به رزمایش «کمک مؤمنانه» در راستای لبیک به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه، مطرح کرد: آستان قدس رضوی خود را در قبال این فرمایش رهبر انقلاب مسؤول می‌داند لذا باید در روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به محرومان و نیازمندان جهش ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: 115 کانون محله‌ای و تخصصی خادمیاری رضوی در خراسان‌جنوبی با محوریت مساجد و با همکاری سایر سازمان‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان برای افزایش روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به نیازمندان پای کار می‌آیند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی توزیع 280 بسته غذایی توسط خادمیاران رضوی، توزیع بیش از یک هزار و 500 غذای متبرک رضوی در بیمارستان‌ ولی عصر(عج) و دیگر شهرستان‌های درگیر با بیماری کرونا و توزیع بسته‌های متبرک نمک، نبات، گلاب، دعای امین‌الله و حرز امام رضا(ع) بین کادر درمان و بیماران را از اقدامات خادمیاران رضوی از ابتدای شیوع کرونا در استان ذکر کرد.

ابراهیمی عنوان کرد: همچنین طی این مدت 32 گروه جهادی از خادمیاران رضوی با مشارکت بسیج و هیأت مذهبی در راستای مبارزه با کرونا نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/3403/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول